امام رئوف پیام‌آور رحمت و مهربانی؛

آزادی ۲۲ زندانی در مازندران در پویش «زیر سایه خورشید»

تاریخ انتشاردوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹
کد مطلب : ۴۷۰۶۵۵
با پیگیری‌های مسئولان زندان مازندران و هماهنگی مراجع قضایی،۲۲ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد و به هزار و ۴۰۰نفر از زندانیان ۸ روز مرخصی هدیه شد.
۰
plusresetminus
آزادی ۲۲ زندانی در مازندران در پویش «زیر سایه خورشید»
به گزارش بلاغ، به مناسبت دهه کرامت، خدام رضوی به همراه پرچم مطهر امام رضا (ع) در ندامتگاه محکومین مواد مخدر استان مازندران حضور پیدا کردند.

در این رویداد فرهنگی، برنامه‌های از قبیل جشن و سرور، مداحی و سرود با همکاری زندانیان در هواخوری زندان و همچنین برگزاری جشن بزرگ ولادت حضرت معصومه برگزار شد.

همچنین با پیگیری‌های مسئولین زندان و هماهنگی مراجع قضایی، ۲۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد، آزاد و به هزار و ۴۰۰نفر از زندانیان ۸ روز مرخصی هدیه شد.

۴۸ ساعت مرخصی تشویقی برای سربازان وظیفه و زندانیانی که عفو و تخفیف مجازات به آن‌ها تعلق نگرفت و یک وعده غذایی میهمان سفره اکرام رضوی مهمان خواهند شد.

محمد رضا ایزدی، عضو هیئت رضوی ضمن تبریک ایام دهه کرامت در سخنانی، دستگیری و حمایت از مستمندان را از ویژگی‌های بارز امام رضا(ع) دانست و گفت: بدون شک همه کسانی که در زندگی خود با مشکلات قابل توجهی روبه رو شده اند، مشتاق توجه و حاجت روایی از این امام بزرگوار هستند.

وی در ادامه افزود: قطعاً وجود امام رضا (ع) مورد توجه مردم ایران است و ما امروز در زندان‌های مازندران پیام آور رحمت و مهربانی امام رئوف هستیم.

ایزدی در پایان گفت: حضور سه گروه چهار نفره اعم از مبلغین و خدام آستان مقدس امام رضا(ع) بمدت ده روز در استان مازندران حضور دارند و دیدار با خانواده شهدا، دیدار با اهالی روستا‌ها و شهر‌های مختلف مازندران، دیدار با کشاورزان و حضور در پرورشگاه، زندان‌های مازندران و ادارات از دیگر برنامه‌های این هیئت خواهد بود. زندانیان نیز ضمن عبور از محل استقرار پرچم به محضر امام رضا (ع) عرض ارادت کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴