تاریخ انتشاردوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۴۷۰۶۵۲
جانشین مطهری در نساجی خیلی نتوانست در این تیم تحول ایجاد کند و اگر امتیازات تصاحب شده در دور رفت نبود، چه بسا مازندرانی‌ها سقوط می‌کردند.
۰
plusresetminus
هرناندس و نساجی شاید پایان زودهنگام
به گزارش بلاغ، اگر بخواهیم نگاه واقع گرایانه به عملکرد هرناندس در تیم نساجی داشته باشیم، خیلی قابل انتقاد نیست، چون او در میانه‌های راه رهبری تیمی را برعهده گرفته که هیچ نقشی در بستن آن  نداشته و به نظر می‌رسد بازیکنان نساجی به بقاء در لیگ برتر راضی شده بودند. این نکته‌ای که بود که علیرضا حقیقی در پایان بازی با ذوب آهن در اصفهان هم بدان اشاره کرده بود.

از سویی هرناندس در شرایطی وارد ایران شد که هیچ شناختی از فوتبال ایران و تیم نساجی نداشت و تلاش برای تحول در نساجی را آغاز کرد اما تلاش های او می‌توان گفت درلیگ برتر ثمر بخش نبوده است. در هفته‌های پایانی هر چه نتیجه از نساجی در ذهنمان باقی مانده شکست است. شکست 4-0 در برابر نساجی. شکست با همین نتیجه در برابر صنعت نفت. شکست در برابر تراکتور با یک گل و ...

باشگاه نساجی با این نیت به همکاری با حمید مطهری پایان داد و با هرناندس مربی جوان اسپانیایی شروع بکار کرد که این مربی در سبک و انگیزه بازی تیم تغییراتی ایجاد کند که به نظر موفق به انجام این کار نشده است و شاید همین بهانه ای شود که مازنی‌ها در جستجوی یک مربی جدید باشند. به خصوص که تیم فصل آینده باید در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

نساجی در فصلی که گذشت در نیم فصل دوم اصلا برد نداشته! دارای ضعیف ترین خط دفاعی بازی‌ها بعد از نفت مسجد سلیمان است و در نزدیک به نیمی از بازی‌هایش یعنی 14 بازی شکست خورده است و همه این ها دلایل قانع کننده ای برای یک تحول بزرگ در نساجی است و دور از ذهن نیست، تحول از نیمکت آغاز شود.

هر چند نمایش خوب نساجی در برابر استقلال در نیمه نهایی جام حذفی و پیروزی در این دیدار می‌تواند وضعیت هرناندس اسپانیایی را تغییر دهد و باشگاه نساجی را متوجه این موضوع کند که این مربی جوان می‌تواند سرمنشاء اتفاقات خوبی در تیم مازنی باشد.

اتفاقی که در بازی با پرسپولیس آن را ندیدیم و البته اجرای آن در بازی با استقلال از نگاه خیلی ها دور از ذهن است. به خصوص که تیم ریکاردو ساپینتو در فرم ایده آلی قرار دارد و در بازی با تراکتور با زدن 7 گل نشان داد، تشنه قهرمانی در جام حذفی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷