معاون اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران خبر داد:

ثبت‌نام ۱۰۰۰ نفر برای دریافت زمین طرح جوانی جمعیت در مازندران

تاریخ انتشاردوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۴۷۰۶۵۰
معاون املاک راه و شهرسازی مازندران گفت: بیش از هزار نفر در شهرهای استان برای دریافت زمین در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت‌نام کردند.
۰
plusresetminus
ثبت‌نام ۱۰۰۰ نفر برای دریافت زمین طرح جوانی جمعیت در مازندران
به گزارش بلاغ، جابر حسن‌زاده اظهار داشت: معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران واگذاری اراضی به اقشار ویژه و دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و عمومی و تامین اراضی در جهت ساخت مسکن در راستای سیاست‌های دولت را در سطح استان در کنار سایر اقدامات و وظایف، پیگیری و در دست انجام دارد.

حسن‌زاده بیان کرد: بیش از هزار نفر در شهرهای استان برای دریافت زمین در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت‌نام کردند که شرایط متقاضیان در دست بررسی و پالایش قرار دارد.

وی با بیان اینکه اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان به صورت ویژه در تلاش برای تامین زمین مورد نیاز این طرح است اظهار کرد: تاکنون برای ۱۱۳ نفر تامین زمین انجام شد و مابقی افراد واجدین شرایط  در سال جاری انجام می شود.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه زمین‌ها در قالب طرح جوانی جمیعت به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد، افزود: در راستای اجرای ماده ۳ و ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و آئین نامه اجرایی آن، به منظور واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط، باید زمان تولد فرزند سوم یا بیشتر متقاضیان بعد از ابلاغ این قانون یعنی تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: متقاضیان واجد شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می‌توانند با مراجعه به سامانه وزارت راه وشهرسازی ثبت نام کنند تا مراحل قانونی اقدام شود.

وی تصریح کرد: سند مالکیت زمین‌ها مورد نظر در طرح فرزندآوری پس از پرداخت مبلغ آماده‌سازی و پرداخت آخرین قسط به نام متقاضی انتقال می‌یابد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی مازندران از تامین کسری زمین در طرح نهضت ملی مسکن با شیوه تهاتر و توافق با نهادها مانند کمیته امداد و بنیاد مستضعفان خبر داد و تصریح کرد: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان مازندران، ۱۳۰ هکتار تامین زمین انجام شد.

حسن‌زاده در پایان گفت: در دو ماهه نخست سال جاری ۲۱ هکتار سند مالکیت بنام اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران اخذ شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما