کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نساجی و فکری، رکوردی که دست نخورده باقی ماند

31 ارديبهشت 1402 ساعت 19:49

نساجی با ۲۶ امتیاز از ۳۰ بازی در فصل جاری به کار خود پایان داد و می‌تواند در فصل آتی هم برای حضور در بازی‌های لیگ برتر برنامه‌ریزی کند.


به گزارش بلاغ، در هفته پایانی لیگ برتر نساجی در استادیوم خانگی خود شکست 4-0 در برابر پرسپولیس را پذیرفت تا با 44 گل خورده صاحب ضعیف ترین خط دفاعی در لیگ برتر بعد از نفت مسجد سلیمان با 59 گل خورده باشد. این یک هشدار به موقع به مازنی هاست. اینکه در سازمان دفاعی باید به تیم بهتری تبدیل شوند، در غیر این صورت در فصل آینده برای ماندن در لیگ برتر با چالش مواجه خواهند شد و از همه مهمتر اینکه با این شکل دفاعی تیمی، ممکن است در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نتایجی بگیرند که ناراحت کننده باشد.

جالب اینکه نساجی این فصل همانند فصل گذشته شانس قهرمانی در جام حذفی دارد. نساجی که بهترین دوران حضورش در لیگ برتر به دوره مربیگری محمود فکری بر می‌گردد. در دوره ای که رضا مهاجری با وجود وضعیت مالی بد تیم و نا مشخص بودن مدیریت تیم نفرات خوبی را در قائمشهر دور هم جمع کرد. علیرضا حقیقی، نوید عاشوری، محمد قاضی، حسن جعفری و... رضا مهاجری در پایان هفته بیستم بود که به دلیل بیماری اردوی تیم را بالاجبار ترک کرد و محمود فکری که در لیگ یک و خوشه طلایی مربیگری می‌کرد، رهبری تیم نساجی را برعهده گرفت. او در 10 هفته پایانی با وجود بازی با همه مدعیان شکست نخورد و از انتهای جدول تا مکان نهم بالا رفت و این بهترین مقام نساجی در لیگ برتر بود. در آن هفته‌ها نساجی در تبریز تراکتور را شکست داد. هم چنین در اصفهان از سد سپاهان عبور کرد. نتیجه اش با استقلال در استادیوم آزادی مساوی شد. با گل تماشایی که میری زد و خلاصه اینکه نتایج نساجی با محمود فکری این قدر خوب بود که فصل بعد سرمربی تیم استقلال شد...

دیگر مقام خاطره انگیز نساجی در فوتبال کشور قهرمانی در فصل گذشته جام حذفی با هدایت ساکت الهامی بود. جامی که حالا در کلکسیون افتخارات باشگاه خود نمایی می‌کند و باید منتظر ماند و دید که آیا مازنی‌ها این فصل هم قادر خواهند بود با عبور از سد استقلال به این جام نزدیک شوند. مصاف نساجی – استقلال این فصل هم در استادیوم آزادی برگزار می شود. البته در مرحله نیمه نهایی و برنده این مسابقه راهی بازی نهایی خواهد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 470629

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/470629/نساجی-فکری-رکوردی-دست-نخورده-باقی-ماند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com