فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر:

ناوگروه ۸۶ پیام اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به دنیا رساند

تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۴۷۰۶۲۱
فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر گفت: ناوگروه ۸۶ با دانش و تجهیزات بومی اقتدار ایران را در اقیانوس‌ها و دریاها به اهتزار درآورد.
۰
plusresetminus
ناوگروه ۸۶ پیام اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به دنیا رساند
به گزارش بلاغ، امیردریادار دوم آریا شفقت در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان نوشهر که به‌ مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در میدان صبحگاه دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن سوم خرداد و تقارن آن با بازگشت غرور آفرین ناوگروه ۸۶ بعد از هشت ماه به میهن اظهار کرد: در دورانی که شرق و عرب دست به دست هم دادند تا به انقلاب اسلامی آسیب وارد کنند و آنرا محو کنند شاهد این هستیم که جوانان این انقلاب پرچم نظام جمهوری اسلامی را در دور کره زمین به اهتزار درآوردند تا برگ زرینی بر دفتر افتخارات نظام اضافه کنند.

وی با اشاره به حماسه آفرینی نیروهای مسلح و مردم غیور در خرمشهر و مقاومت ۳۴ روزه افزود: امروز در عرصه های مختلف شاهد رشد و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

این مسئول دوران دفاع مقدس و آزاد سازی خرمشهر را به عنوان نمونه بارز مقاومت یاد کرد و گفت: امروز سربازان ما با ایستادگی و ایثار این ماموریت خطیر را در ناوگروه ۸۶ انجام می دهند تا تمامی تفکرات نادرست استکبار با خاک یکسان شود.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر با اشاره به طی کردن بیش از ۶۰ هزار کیلومتر توسط شناورهای کاملا ایرانی و ناوشکن دنا تصریح کرد: این ناوشکن توسط جوانان و دانشمندانی ساخته شد که پرورش یافته همین دانشگاه هستند.

امیر شفقت خاطر نشان کرد: ما در دوران دفاع مقدس به کوچکترین وسیله جنگی محتاج بودیم اما امروز در همه نیروهای مسلح شاهد این هستیم که نه تنها نیازمندی های خود بلکه درخواست های کشورهای دوست و هم پیمان را تامین می کنیم.

وی با اشاره به اقتدار تمام عیار ناوگروه ۸۶  تاکید کرد:این ناوگروه با دانش  و تجهیزات بومی و باحضور جوانان ما از ۲۹ استان توانست اقتدار ایران و پرچم ما را در جای جای اقیانوس ها و دریاها به اهتزار درآورد.

در پایان از خانواده شهدا و جمعی از ایثارگران با اهدا لوح تقدیر شد و سپس نیروهای حاضر در میدان صبحگاه رژه رفتند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰