تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱
کد مطلب : ۴۷۰۶۱۶
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه ۱۰ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران پرداخت شده است، گفت: میانگین مدت‌زمان پرداخت پول گندمکاران کاهش یافته است.
۰
plusresetminus
۱۱ هزار میلیارد تومان طلب گندمکاران پرداخت شد
به گزارش بلاغ؛ سیدمحمد آقامیری در مورد پرداخت پول گندمکاران بیان کرد: مطالبات گندمکاران که از قبل باقی مانده بود به میزان 10 هزار و 600 میلیارد تومان از سوی دولت پرداخت شد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا الان همه مطالبات گندمکاران پرداخت شده است، افزود: مقدار ناچیزی باقی مانده است که در حال پرداخت است.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در مورد زمان پرداخت پول گندمکاران تصریح کرد: در سال‌های گذشته از زمان تحویل گندم تا پرداخت پول آنها میانگین 38 روز زمان می‌برد. در حال حاضر این مدت کاهش پیدا کرده و تلاش داریم این زمان را کاهش دهیم.
آقامیری تأکید کرد: سیاست دولت حمایت از کشاورزان و تولید محصولات اساسی از جمله گندم است و تلاش داریم در اسرع وقت پول گندمکاران پرداخت شود.
گفتنی است چندی قبل هم سرپرست مجری طرح گندم خبر داده بود که کشاورزان بلافاصله پس از تحویل گندم خود، وجه طلب‌شان را دریافت می‌کنند و نگرانی در مورد تامین نقدینگی در کشور وجود ندارد.
سهراب سهرابی اواخر فروردین ماه خبر داد که عملیات برداشت در استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، هرمزگان و جنوب کرمان آغاز و ۵۰ هزار تن گندم خرید تضمینی شده و پرداخت وجه گندم‌کاران بلافاصله پس از ورود اطلاعات آنان در سامانه بانک کشاورزی، انجام می‌شود.
در حال حاضر بیش از ۱۱۰۰ مرکز خرید آماده تحویل گندم کشاورزان هستند. هر سال بخشی از گندم تولید شده در کشور برای مصارف بذری و بخشی دیگر به مصرف صنف و صنعت می‌رسد و مابقی گندم که مازاد بر مصرف کشاورزان و صنایع است، تحویل مراکز خرید تضمینی دولتی می‌شود.


انتهای پیام/
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
کشاورز
یک ماه تحویل دادم یک ریال بهم ندادن که قرض کمباین ماشین پس بدیم پشت سرهم هی زنگ میزنن ظلم درحق کشاورز
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴