تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۳
کد مطلب : ۴۷۰۶۱۱
در فرازی از وصیت‌نامه شهید «بهنام نیک‌نام» آمده است: از خواهران مسلمان می‌خواهم که حجاب‌شان را حفظ کنند؛ چرا که حجاب‌شان کوبنده‌تر از خون سرخ من است.
۰
plusresetminus
پیام شهدا| خواهران مسلمان حجاب‌شان را حفظ کنند
به گزارش بلاغ، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«بهنام نیک‌نام» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «آمل» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«بهنام نیک‌نام» فرزند «عباسعلی» چهارم اردیبهشت ۱۳۴۸ در شهرستان آمل به دنیا آمد و در تاریخ ۲۹ شهریور ۱۳۶۷ در مریوان به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

برادران عزیزم! فقط در راه خدا قدم بردارید و هرگز نگذارید که بین شما تفرقه ایجاد کنند و شما را از روحانیت جدا کنند که اگر چنین کنند آن روز، روز بدبختی مسلمین و روز جشن ابرقدرت هاست.

برادران عزیزم! در تمامی جریانات همراه با روحانیت متعهد باشید و هرگز، هرگز، امام را تنها نگذارید. راهم را ادامه بدهید.

از خواهران مسلمان می‌خواهم که حجاب‌شان را حفظ کنند. چرا که حجاب شان کوبنده تر از خون سرخ من است. از دوستانم می‌خواهم که ادامه دهنده خط سرخ شهیدان باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲