تاریخ انتشارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۴۷۰۴۵۴
امام جمعه فریدونکنار بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق فرهنگی برای دهه کرامت و روز دختر تاکید کرد.
۰
plusresetminus
لزوم برنامه‌ریزی دقیق فرهنگی برای دهه کرامت و روز دختر
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فریدونکنار در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فریدونکنار که با حضور اعضا در دفتر امام جمعه برگزار شد ضمن تبریک انتصاب رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونکنار اظهارکرد: هر اداره‌ای موظف است کار فرهنگی را در راس امور قرار داده و پیگیری کند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه کرامت باید هرچه باشکوهتر و تاثیرگذارتر برگزار شود، خاطرنشان کرد: دهه کرامت با ولادت حضرت معصومه(س) که به نام روز دختر است آغاز و با ولادت امام رضا(ع) خاتمه پیدا می‌کند و به دلیل جایگاه بالای این دو شخصیت بزرگوار که قبر مطهرشان نیز در کشورمان وجود دارد و برکت ایران عزیزمان هستند باید به‌صورت ویژه و در شان آن‌ها برنامه‌ای ترتیب داده شود.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: یک تیم فرهنگی در فریدونکنار برای مراسم روز دختر طرحی را آماده کرده که لازم است مسئولان حمایت لازم را از این افراد انجام دهند.

تقی‌پور یادآورشد: باتوجه به اینکه دشمنان به دنبال هجمه و برنامه‌ریزی علیه دختران کشورمان هستند و همیشه حضور دهه هشتادی و نودی‌ها را در برنامه‌های ملی و مذهبی مورد سانسور قرار می‌دهند بنابراین باید ما امسال جلوه و نمود خاصی به برنامه روز دختر بدهیم.

وی همچنین از برگزاری یادواره شهدای روحانی شهرستان فریدونکنار خبر داد و گفت: درحالی که زمان جنگ، فریدونکنار از نظر جمعیتی نسبت به شهرستان‌های دیگر بسیار پایین‌تر بود اما با تقدیم ۱۲ شهید روحانی نشان داد روحانیت این شهرستان همیشه در خط مقدم دفاع از انقلاب و اسلام بوده‌ و به لطف الهی یادواره شهدای روحانی و مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله سلیمانی و آیت‌الله باکویی در فریدونکنار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲