نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

مسئله حجاب و عفاف باید به صورت مردمی حل شود

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۰
کد مطلب : ۴۶۹۴۵۴
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید به موضوع حجاب توجه بیشتری شود تا توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرد، گفت: مسئله حجاب و عفاف باید به صورت مردمی حل شود.
۰
plusresetminus
مسئله حجاب و عفاف باید به صورت مردمی حل شود
به گزارش بلاغ، آیت الله سید رحیم توکل در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان بابل با بیان اینکه در جنگ اقتصادی امروز بسیاری از اتفاقاتی که رخ می‌دهد امتحان است، افزود: باید با بینش درست در این جنگ نیز مانند دیگر نبردها سربلند بیرون بیاییم.

وی تصریح کرد: در گام اول، انقلاب با جنگ تحمیلی قرین بود و در گام دوم انقلاب نیز با جنگ اقتصادی قرین است و جوانی که خود را صاحب انقلاب می‌داند، بی شک باید وارد جنگ اقتصادی شود تا بتواند در این جنگ اقتصادی سربلند بیرون بیاید.

توکل با بیان اینکه آخرین و مهمترین ویژگی رزمنده جنگ اقتصادی اخلاص است، گفت: یعنی اینکه حتی یک قدم را با هدفی غیر از رضای خدا بر ندارد و حتی یک لحظه هم برای نشان دادن خودش فعالیت نکند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان به موضوع حجاب اشاره کرد و افزود: باید به موضوع حجاب توجه بیشتری شود تا توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرد و نباید با بهانه مسئله اقتصادی، حجاب را زیر سوال برد.

وی تصریح کرد: باید کار حجاب به صورت مردمی حل شود و نباید با بی توجهی به مشکلات عدیده بیکاری بهانه‌ای برای دیگران به وجود آوریم و باید با میدان دادن برخی از فعالان اقتصادی و نظارت به آنان مشکلات اقتصادی حل شود.

امام جمعه شهرستان بابل نیز با بیان اینکه مهم‌ترین مسئله امروز کشور انسجام و وحدت است اظهار کرد:باید به این مسئله توجه و اهتمام ویژه‌ای شود.

حجت الاسلام روحانی گفت: عقب ماندگی های این شهرستان باید با تلاش همه مسئولان حل شود.

وی به نبود بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان اشاره کرد وافزود: بسیاری از سرمایه‌گذاری هاي در این شهرستان با رکود روبرو بوده است که باید باحساسیت بیشتری به این مسئله توجه شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴