کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل گردشگری مازندران:

اقامت نوروزی در مازندران از مرز ۱۸ میلیون نفرشب گذشت

12 فروردين 1402 ساعت 21:29

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، گفت: از ۱۶ اسفند تا ۱۱ فروردین بیش از ۱۸ میلیون مسافرشب در استان اقامت کردند.


به گزارش بلاغ؛ صادق برزگر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ۱۶ اسفند سال گذشته تا یازدهم فروردین سال جاری، ۱۸ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۸۹۱ اقامت شب در مازندران ثبت شده است، اظهار کرد: تعداد اقامت کننده‌های یازدهمین روز تعطیلات نوروز سال جاری را یک میلیون و ۳۳۵ هزار و ۱۹۶ اقامت شب و ۷۹ مورد بازدیدهای نظارتی در این استان اعلام کرد.

وی افزود: مسافران و گردشگران در هتل‌ها، اقامتگاه‌های سنتی، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، اقامتگاه بومگردی، هتل بیمارستان‌ها، هتل بوتیک سنتی، متل ها، خانه مسافر، اقامتگاه‌های موقت، تأسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش و سایر مراکز اقامتی اسکان یافتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، مجموع بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین راهی را هزار و ۲۲۳ مورد از آغاز ستاد تا یازدهمین فروردین اعلام و خاطرنشان کرد: از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا یازدهمین فروردین سال جاری ۸۳ فقره تشویق، ۱۲۹ فقره تذکرات و ۵۳ مورد اخطار کتبی به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی ارائه شد.

برزگر در پایان، بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، توریستی، صنایع دستی و موزه از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا یازدهم فروردین سال جاری را ۹ میلیون و ۷۵۹ هزار و ۳۷۳ نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 469448

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/469448/اقامت-نوروزی-مازندران-مرز-۱۸-میلیون-نفرشب-گذشت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com