کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شروع شیرین الهویی در قامت سرمربی؛

نساجی ۱ - گل‌گهر ۲/ شلیک‌های غیرقابل مهار در وطنی

11 فروردين 1402 ساعت 22:33

گل‌گهر سیرجان با دو شلیک تماشایی سه امتیاز ارزشمند را در هوای بارانی وطنی دشت کرد.


به گزارش بلاغ، در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر نساجی در هوای بارانی قائمشهر میزبان گل‌گهر سیرجان بود. شاگردان الهویی بازی را طوفانی آغاز کردند و پس از چند دقیقه فشار مداوم و پرس از بالا در دقیقه شش با شوت محمدرضا حسینی پیش افتادند.

این بازی در ادامه نیمه نخست نیز جذاب دنبال شد اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا گل‌گهر برنده به رختکن برود. در نیمه دوم نساجی سعی کرد گل خورده را جبران کند اما سیرجانی‌ها یک بازی منسجم را ارائه می‌دادند و موقعیت‌های بسیار خوبی را نیز خلق کردند.

در شرایطی که بازیکنان نساجی فشار خود را در دقایق پایانی بیشتر کرده بودند، محمد خدابنده‌لو با یک شلیک تماشایی در دقیقه ۸۰ اختلاف را دو برابر کرد.

با این حال نساجی دست از تلاش نکشید و در دقیقه ۸۷ صاحب ضربه پنالتی شد و مهرداد عبدی از روی نقطه پنالتی دروازه محسن فروزان را گشود. داور هفت دقیقه وقت تلف شده برای نیمه دوم اعلام کرد تا این بازی جذاب بیشتر ادامه پیدا کند. فشار نساجی بیش از پیش شده بود و در ثانیه‌های پایانی حتی حقیقی نیز جلو کشیده بود اما شاگردان مطهری نتوانستند گل تساوی را بزنند تا گل‌گهری‌ها سه امتیاز ارزشمند را به سیرجان ببرند.

ترکیب نساجی:
علیرضا حقیقی، محمدرضا مهدی‌زاده، امیرمهدی جانملکی، احسان قهاری (۷۲- آداما نیان)، علی شجاعی (۸۳- مرصاد سیفی)، مهرداد عبدی، علی داوران (۴۶- محمد عباسی)، ایوب کلانتری (۸۳- محمد شریفی)، رضا جعفری، فرزاد زامهران (۶۴- سید احمد موسوی) و کریم اسلامی

ترکیب گل‌گهر:
فروزان، امیر جعفری (۶۰- شایان مصلح)، مهدی تیکدری (۴۰- بهنام برزای)، مهران گلزاری، آرمین سهرابیان، امین پورعلی، محمد خدابنده‌لو، محمدرضا حسینی، رضا شکاری (۷۲-اریک بایناما)، علی اصغر آشوری (۷۲-علیرضا علیزاده) و محمد امین قاسمی نژاد (۴۶- مرتضی تبریزی)

بهترین بازیکن:

محمد خدابنده‌لو، هافبک جوان گل‌گهر مزد بازی خوبش مقابل نساجی را با یک گل زیبا و تعیین کننده گرفت. این بازیکن گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا تک گل مهرداد عبدی نیز برای گرفتن امتیاز از گل‌گهر کافی نباشد.

اتفاق ویژه:

 کادر فنی نساجی و به خصوص حمید مطهری از ابتدا تا انتهای بازی اعتراضات زیادی به ایار، داور کم نام و نشان بازی داشتند و این سرمربی در نهایت در دقایق پایانی کارت زرد گرفت.

حاشیه:

*علی‌رغم بارش شدید باران در قائمشهر، حدود دو هزار نفر بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

*حمید مطهری پس از به ثمر رسیدن گل محمد رضا حسینی، اعتراض شدیدی به ناظر بازی داشت.

*چمن ورزشگاه وطنی به شکل نامنظمی کوتاه شده است.

* مهدی تیکدری بازیکن تیم گل گهر سیرجان مصدوم شد و به شکلی عجیب توسط دو هم‌تیمی به بیرون زمین برده شد.

*گل گهر که در نیمه اول با مصدومیت تیکدری یک تعویض اجباری داشت، در ابتدای نیمه دوم نیز تعویض کرد و تبریزی به میدان فرستاده شد.

*داور بازی در دقیقه ۶۰ هندزفری داوری خود را به دلیل تمام کردن شارژ کنار گذاشت!

انتهای پیام/


کد مطلب: 469440

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/469440/نساجی-۱-گل-گهر-۲-شلیک-های-غیرقابل-مهار-وطنی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com