تاریخ انتشارجمعه ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹
کد مطلب : ۴۶۹۴۳۲
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از آمادگی کامل نیرو‌های زمینی ارتش برای مقابله احتمالی با هرگونه تهاجم خبر داد و گفت: ما به هرگونه تهاجمی در کسری از ثانیه پاسخ کوبنده خواهد داد.
۰
plusresetminus
به هرگونه تهاجمی در کسری از ثانیه پاسخ کوبنده خواهیم داد
به گزارش بلاغ، امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بهره‌برداری از مجتمع رفاهی و زیارتی مهر ولایت ارتش در قم گفت: طرح واگذاری مسکن از امسال برای افراد دارای ۲۹ سال سابقه، سال آینده برای کارکنان دارای ۲۸ سال سابقه‌ و از ۱۴۰۳ به‌صورت به‌روز انجام خواهد شد تا همه کارکنان پیش از بازنشستگی صاحب خانه شوند.

وی همچنین از احداث ۲۳ هزار واحد مسکونی سازمانی در برخی از شهر‌ها خبر داد و افزود: سیاست ارتش بر این است که کارکنان هیچ مشکل مسکن نداشته باشند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در ادامه از آمادگی کامل نیرو‌های زمینی ارتش برای مقابله احتمالی با هرگونه تهاجم خبر داد و گفت: امروز نیروی زمینی ارتش در بهترین شرایط و آمادگی تجهیزاتی و انسانی قرار دارد و به هرگونه تهاجمی در کسری از ثانیه پاسخ کوبنده خواهد داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به ملت ایران اطمینان می‌دهیم نیروی زمینی ارتش هرگز اجازه نخواهد داد کج اندیشان نگاه چپ به این آب و خاک داشته باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما