تاریخ انتشارجمعه ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۶۹۴۲۵
نخستین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ از روزهای سرنوشت‌ساز ملت ایران و روز تجلی همبستگی ملت برای تثبیت نظام اسلامی است.
۰
plusresetminus
۱۲ فروردین روز تجلی همبستگی ملت برای تثبیت نظام اسلامی است
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام عبدالحمید عبدالاحد در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته ساری با اشاره به ۱۲ فروردین روز تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ از روزهای سرنوشت ساز ملت ایران و روز تجلی همبستگی ملت برای تثبیت نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه ۱۲ فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است، در این روز با رای اکثریت قاطع مردم، نظام سیاسی کشور پس از ۲ هزار و ۵۰۰ سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی و حکومت مردمی تغییر یافت، اظهار داشت: ۱۲ فروردین ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.

نخستین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ملت قهرمان ایران اسلامی پس از خلق معجزه گونه انقلاب در بهمن ۱۳۵۷ با حضور خیره کننده وصف ناشدنی برگرفته از آزادی و تدبیر حکیمانه معمار کبیر انقلاب با رای "آری" به ارزش‌های والای الهی و انقلابی و "نه" به تمام مظاهر فساد با رای قاطع ۹۸.۲ درصدی؛ مردمی ترین انقلاب خویش را تثبیت کردند تا نوید بخش طلیعه حکومت صالحان بر زمین باشند.

وی از ۱۲ فروردین بعنوان روز استقلال و بیداری ملت ایران نام برد و با بیان اینکه در چنین روزی آرمان‌های بلند و بلوغ فکری و سیاسی ملت در سایه اسلام و رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی تحقق یافت، افزود: در طول عمر با برکت انقلاب، دشمننان از هیچ تلاش و کوششی برای ضربه زدن به انقلاب دریغ نکردن اما ملت با بصیرت ایران با هوشیاری و ایستادگی در برابر بدخواهان نظام اسلامی، این توطئه شوما آنان را با شکست مواجه کرده اند.

نخستین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ملت ایران در ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ با رای ۹۸.۲ درصدی به جمهوری اسلامی، در واقع عزت و عظمت را برای خود و کشورشان به ارمغان آوردند.

عبدالاحد گفت: ۱۲ فروردین یکی از مصادیق عینی یوم‌الله، مردم سالاری دینی و از بزرگترین اعیاد ملت ایران محسوب می شود و در چنین روزی مردم ثابت کردند طرفدار نظام اسلامی و آرمان های حضرت امام راحل هستند.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی شکل نوینی از نظام‌های حکومتی است که تلاش می کند با الهام از قوانین و تعالیم نجات بخش اسلام الگوی زندگی جدیدی درعرصه اجتماعی و سیاسی بشر امروزی ارائه دهد تا بر اساس آن نیازهای مادی و معنوی انسان توئمان فراهم شود.

نخستین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اظهار اینکه حضرت امام زمان (عج) راهگشا و راهنمای ملت است، تصریح کرد: استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی عصاره خون شهیدان است و این نظام در سایه توجه حضرت منجی بشریت است.

عبدالاحد گفت: امروز در سایه هدایت حضرت بقیه الله اعظم (عج) با استکبار و استعمار مقابله خواهیم کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴