تاریخ انتشارجمعه ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۴۶۹۴۲۴
مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد از تخلیه و بارگیری همزمان ۱۱ فروند کشتی در اسکله‌های این بندر خبر داد.
۰
plusresetminus
تخلیه و بارگیری همزمان ۱۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
به گزارش بلاغ، محمدتقی انزان پور مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه بندر امیرآباد از امکانات مناسبی جهت پهلودهی و تخلیه و بارگیری هر نوع شناور در دریای خزر برخوردار است، از استقرار و تخلیه و بارگیری همزمان ۱۱ فروند کشتی در اسکله‌های این بندر خبر داد.

وی افزود: ارتقاء سطح همکاری با بنادر حوزه سی آی اس و توسعه ترانزیت و ترانشیپ، بندرامیرآباد را بیش از پیش در کانون توجه همکاری‌های بین المللی قرار می‌دهد.

انزان پور همچنین تعداد شناور‌های متردد از آغاز امسال تا تاریخ هشتم فروردین ماه در بندر امیرآباد را ۲۲ فروند و میزان تخلیه و بارگیری کالا در همین مدت را ۸۲ هزار و ۱۲۱ تن اعلام کرد که غلات، روغن خوراکی، انواع کک، چوب و کانتینر از عمده کالا‌هایی هستند که در بندر امیرآباد مراوده شده است.

وی با بیان اینکه بندرامیرآباد با مجموعه کاملی از امکانات همچون تعدد انبار‌ها، سیلو‌های نگهداری کالا‌های اساسی و بهره گیری از شقوق مختلف حمل و نقل چند وجهی توانایی پذیرش انواع کالا‌ها را دارد، از تخلیه ۱۷ فروند شناور حامل کالا‌های اساسی به میزان ۵۷ هزار و ۹۷۸ تن در این مدت در بندرامیرآباد خبر داد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت:این میزان ورود کالا‌های اساسی در روز‌های آغازین سال جدید، روز‌های پر رونقی را در تأمین این نوع کالا‌ها در بندرامیرآباد نوید می‌دهد، که با توجه به امکانات مناسب تخلیه و بارگیری و تسهیل و تسریع بیش از پیش فرآیند امور بازرگانی به عنوان راهبرد اقتصادی این بندر، پیش بینی می‌شود عملکرد فعالیت‌های دریایی و بندری در سال جاری، از رشد قابل ملاحظه‌ای برخوردار شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما