تاریخ انتشاريکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
کد مطلب : ۴۶۹۳۲۱
جاده کندوان از شمال به جنوب به علت ترافیک سنگین یک‌طرفه شد.
۰
plusresetminus
ورود به مازندران از جاده کندوان ممنوع/هوای مازندران بارانی و برفی می‌شود
به گزارش بلاغ، جاده کندوان از سمت شمال به جنوب به علت تخلیه بار ترافیکی امروز یکشنبه ۶ فروردین یک طرفه شد.

تردد خودرو‌ها در دیگر محور‌های مازندران از جمله هراز سنگین و سوادکوه روان گزارش شده است.

بر اساس گزارش این مرکز محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند.

در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان حدفاصل گرماب تا نساء و حدفاصل مل زنگوله تا سیاه بیشه، مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل رزان تا میانک و کلارک تا ولی آباد ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

تردد خودروها در محورهای فیروزکوه و آزاد راه تهران شمال در زمان حاضر عادی و روان در جریان است.

هواشناسی پیش بینی کرد که آسمان مازندران امروز و در شامگاه در مناطق غربی استان با رگبار باران و وقوع رعد و برق همراه باشد.

میانگین دمای هوا طی امروز و فردا در مناطق مرکزی و شرقی بین ۲۰ تا ۲۳، مناطق غربی بین ۱۶ تا ۱۷ و در مناطق کوهستانی نیز بین هشت تا ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.

طبق پیش بینی هواشناسی در روزهای دوشنبه و سه شنبه در مناطق ساحلی و جلگه ای شاهد بارش پراکنده باران، در ارتفاعت بارندگی و در مناطق کوهستانی نیز شاهد بارش برف خواهیم بود و دمای هوا نیز کاهس خواهد یاعن.

با ورود سامانه بارشی، دمای هوا نیز روند کاهشی را در پیش خواهد گرفت بگونه ای که دمای هوا در مناطق مرکزی و شرقی با سه تا چهار درجه کاهش به ۱۸ تا ۱۹ درجه سانتی گراد بالای صفر، در مناطق غربی نیز با دو تا سه درجه کاهش به ۱۳ تا ۱۴ و در مناطق کوهیتانی نیز با سه تا چهار درجه کاهش بین هفت تا ۱۴ دزجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.

هواشناسی پیش بینی کرد که در روز چهارشنبه با ورود جریانات جنوبی شاهد افزایش دما خواهیم بود بگونه ای که دمای هوا در مناطق مرکزی و شرقی بین ۲۳ تا ۲۴، مناطق غربی بین ۱۸ تا ۱۹ و در مناطق کوهستانی نیز بین هفت تا ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.

مطابق پیش بینی هواشناسی، از روز پنجشنبه بعدازظهر تا اواخر وقت روز جمعه دوباره شاهد بارندگی، وزش باد و کاهش دما در سطح استان خواهیم بود.

هواشناسی شرایط جوی امروز مازندران را براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه غربی استان با رگبار باران و رعد و برق پراکنده پیش بینی کرده است.

آسمان مازندران در روزهای دوشنبه و سه‌ شنبه در مناطق ساحلی و جلگه ای نیمه ابری گاهی با افزایش ابر و با احتمال رگبار پراکنده باران، ارتفاعات ابری و مه آلود همراه با کاهش دما، وزش باد گاهی با بارندگی و در مناطق سردسیر و کوهستانی با بارش برف همراه خواهد بود.

شرایط جوی مازندران در روز چهارشنبه صاف تا نیمه ابری و با افزایش محسوس دما و در روز پنج‌شنبه نیز صاف تا نیمه ابری و از اواخر روز ابری با وزش باد بتدریج از سمت غرب استان با بارندگی پیش بینی شده است.

هواشناسی شرایط جوی مازندران در روزهای جمعه و شنبه را ابری همراه با بارش متناوب باران، در ارتفاعات مه آلود با بارش باران و برف، وزش باد و کاهش دما پیش بینی کرده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴