تاریخ انتشاريکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
کد مطلب : ۴۶۹۳۲۰
استاندار مازندران گفت: کمبودهای درمانی و تجهیزات این بیمارستان که در یکی از گردشگرپذیرترین شهرهای استان قرار دارد، هرچه سریع تر برطرف شود. ‎
۰
plusresetminus
کمبودهای درمانی و تجهیزات بیمارستان شهر نور برطرف می‌شود
به گزارش بلاغ، سید محمود حسینی پور، در بازدید سرزده از بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نور با عنوان اینکه کمبودهای درمانی و تجهیزات بیمارستان امام خمینی (ره) نور که در یکی از گردشگرپذیرترین شهرهای استان قرار دارد هرچه سریع تر برطرف شود، خاطرنشان کرد: قرارگیری این مرکز درمانی در منطقه پُرتردد از نظر میزان حضور مسافران و نیز بارترافیک بالای خودرو باعث شده تا میزان و تعداد مراجعات بیماران و افراد به این بیمارستان زیاد شود به طوریکه بخش قابل توجهی از بیمارانی که به این بیمارستان مراجعه می کنند مسافرانی هستند که به مازندران آمدند.

وی گفت: باوجود فراوانی این حجم از حضور بیماران، اما این بیمارستان از نظر امکانات بسیار ضعیف است و مردم برای دریافت خدمات درمانی مورد نیاز در فضای این مرکز سرگردان و معطل هستند.

وی ادامه داد: یک بیمار برای انجام سی تی اسکن که در زمره یکی از معمولی ترین کارهای تشخیصی به شمار می رود با دستگاه قدیمی و بی کیفیت در این بیمارستان مواجه است که این مشکل با اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن جدید رفع می شود.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: رفع کامل مشکلات این بیمارستان به انجام یکسری اقدامات اورژانسی و سریع و همچنین اقدامات درازمدت نیاز دارد.

وی افزود: با انجام برخی اقدامات تلاش می کنیم بخشی از مشکلات بیمارستان ظرف یک ماه آینده برطرف شود.

استاندار مازندران به انجام یکسری کارهای درازمدت برای افزایش تعداد تخت های بستری بیمارستان اشاره و تصریح کرد: روند احداث ساختمان جدید کُند است که با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بنا داریم تا اقداماتی با فوریت انجام شود تا مردم منطقه و مسافران امکانات درمانی مناسبی برخوردار شوند.

وی به گلایه مردم منطقه در خصوص وضعیت پذیرش بیماران در بخش های تخصصی و فوق تخصصی به عنوان دیگر دغدغه نام برد و گفت: بیماری که در بیمارستان بستری می شود در صورت نبود پزشکان متخصص و فوق تخصص در آن مسوولیت انتقال بیماران به مراکز درمانی دیگر برعهده مجموعه بیمارستان است و رویه انتقال بیمار توسط خانواده نباید در این مرکز ادامه یابد.

به گفته حسینی پور این بیمارستان علاوه بر کمبود ۴۰ درصدی نیروهای درمانی در زمینه پزشکان متخصص و فوق تخصص با چالش مواجه است.

وی همچنین از اقدام مدیریت بهداشت شهرستان نور برای راه اندازی مرکز جامع دیابت خبرداد و گفت: بدین گونه دغدغه این بیماران برای دسترسی راحت تر و آسانتر به این نوع خدمات نیز مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴