تاریخ انتشاريکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
کد مطلب : ۴۶۹۳۱۷
سخنگوی طرح تسهیل سفرهای دریایی بندر امیرآباد از سفر دریایی حدود ۱۰ هزار مسافر، از آب های ساحلی تحت پوشش این بندر در دور نخست تعطیلات نوروزی خبر داد.
۰
plusresetminus
۱۰ هزار سفر دریایی در سواحل بندر امیرآباد
به گزارش بلاغ؛  حبیب اله طالبی با بیان اینکه این تعداد سفر دریایی از بیست و پنجم اسفند تا چهارم فروردین در سواحل تحت حاکمیت این بندر به ثبت رسیده است، گفت: این سفرها در قالب یک هزار و ۶۴۴ سرویس تردد با قایق‌های تفریحی ایمن و دارای پلاک انجام شده است.

وی ادامه داد : در ستاد طرح تسهیل سفرهای دریایی بندر امیرآباد، تمام تمهیدات لازم در بالاترین سطوح ایمنی جهت سفر ایمن هموطنان پیش بینی شده است.

سخنگوی طرح تسهیل سفرهای دریایی بندر امیرآباد گفت: طبق اعلام و تأکید ستاد طرح تسهیل سفرهای دریایی، تمامی قایق‌های تفریحی باید بر اساس آخرین گزارش‌های پیش بینی هواشناسی استان و در شرایط جوی مساعد فعالیت کنند.

طالبی از مسافران خواست به هیچ عنوان از شناورهای غیر مجاز برای ترددهای دریایی استفاده نکنند و در صورت اضطرار دریایی با مرکز جستجو و نجات دریایی بندرامیرآباد به شماره ۱۵۵۰ تماس بگیرند.

بندر امیرآباد در مجاورت شبه جزیره میانکاله از جاذبه های گردشگری مازندران است.

بندر امیرآباد با یکهزار و ۶۰ هکتار وسعت، در حدود ۶۰ کیلومتری شرق ساری واقع است. فاصله این بندر تا تهران هم ۳۳۰ کیلومتر است.

این بندر با جاده آسفالته، خطوط هوایی و راه آهن از طریق ساری به تهران و سایر نقاط کشور مرتبط می شود.

بیش از دوهزار شناور اعم از جت اسکی و قایق در محدوده ساحلی استان مازندران به مسافران و گردشگران خدمات ارائه می دهند.

طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۲ از پلاژهای شهر تاریخی فرح آباد تا پلاژ مروارید نکا در مجاورت بندر امیرآباد از ۲۴ اسفند آغاز و به مدت ۲۰ روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲