کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۱۰ هزار سفر دریایی در سواحل بندر امیرآباد

6 فروردين 1402 ساعت 17:58

سخنگوی طرح تسهیل سفرهای دریایی بندر امیرآباد از سفر دریایی حدود ۱۰ هزار مسافر، از آب های ساحلی تحت پوشش این بندر در دور نخست تعطیلات نوروزی خبر داد.


به گزارش بلاغ؛  حبیب اله طالبی با بیان اینکه این تعداد سفر دریایی از بیست و پنجم اسفند تا چهارم فروردین در سواحل تحت حاکمیت این بندر به ثبت رسیده است، گفت: این سفرها در قالب یک هزار و ۶۴۴ سرویس تردد با قایق‌های تفریحی ایمن و دارای پلاک انجام شده است.

وی ادامه داد : در ستاد طرح تسهیل سفرهای دریایی بندر امیرآباد، تمام تمهیدات لازم در بالاترین سطوح ایمنی جهت سفر ایمن هموطنان پیش بینی شده است.

سخنگوی طرح تسهیل سفرهای دریایی بندر امیرآباد گفت: طبق اعلام و تأکید ستاد طرح تسهیل سفرهای دریایی، تمامی قایق‌های تفریحی باید بر اساس آخرین گزارش‌های پیش بینی هواشناسی استان و در شرایط جوی مساعد فعالیت کنند.

طالبی از مسافران خواست به هیچ عنوان از شناورهای غیر مجاز برای ترددهای دریایی استفاده نکنند و در صورت اضطرار دریایی با مرکز جستجو و نجات دریایی بندرامیرآباد به شماره ۱۵۵۰ تماس بگیرند.

بندر امیرآباد در مجاورت شبه جزیره میانکاله از جاذبه های گردشگری مازندران است.

بندر امیرآباد با یکهزار و ۶۰ هکتار وسعت، در حدود ۶۰ کیلومتری شرق ساری واقع است. فاصله این بندر تا تهران هم ۳۳۰ کیلومتر است.

این بندر با جاده آسفالته، خطوط هوایی و راه آهن از طریق ساری به تهران و سایر نقاط کشور مرتبط می شود.

بیش از دوهزار شناور اعم از جت اسکی و قایق در محدوده ساحلی استان مازندران به مسافران و گردشگران خدمات ارائه می دهند.

طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۲ از پلاژهای شهر تاریخی فرح آباد تا پلاژ مروارید نکا در مجاورت بندر امیرآباد از ۲۴ اسفند آغاز و به مدت ۲۰ روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


کد مطلب: 469317

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/469317/۱۰-هزار-سفر-دریایی-سواحل-بندر-امیرآباد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com