کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وعده صادق دولت سیزدهم محقق شد؛

آغاز به‌کار میدان جدید میوه و تره‌بار مرکز مازندران+فیلم

6 فروردين 1402 ساعت 13:26

میدان جدید میوه و تره بار ساری امروز به‌طور رسمی گشایش و فعالیت تجاری و اقتصادی خود را آغاز کرد.


به گزارش بلاغ، بالاخره شمارش معکوس در بهره‌برداری میدان میوه و تره‌بار ساری به پایان رسید و وعده‌ها در ارتباط با فعالیت میدان میوه و تره‌بار مرکز مازندران به حقیقت تبدیل شد.

انتقال میدان میوه و تره‌بار ساری بیش از ۱۴ سال به مهم‌ترین مشکلات و دغدغه‌های مرکز استان مازندران تبدیل شد به‌طوری‌که مردم برای پیمودن مسیر چند دقیقه‌ای باید حتی ساعت‌ها معطل می‌شدند.

  ۲۶ دی ماه سال ۱۴۰۱ اقدام جهادی فرماندار ساری نور امید را در دل مردم مرکز استان روشن کرد، اقدامی که نشان از پایان  امروز و فردا کرد‌ها برای انتقال پروژه میدان میوه و تره بار ساری بود.

فرماندار مرکز مازندران با انتقال میز کار خود به میدان میوه و تره‌بار جدید زمینه باز کردن گره‌های کور انتقال میدان میوه و تره‌بار را فراهم کرد؛ به‌طوری‌که ۲۰ بهمن ماه امسال پروژه میدان میوه و تره‌بار جدید افتتاح شد و قرار شد با انجام همه اقدامات این پروژه به مکان جدید خود منتقل شود.

 میدان جدید میوه و تره بار ساری امروز یکشنبه در آیینی که با حضور فرماندار مرکز مازندران و تعدادی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، به‌طور رسمی گشایش یافت و فعالیت تجاری و اقتصادی خود را آغاز کرد.

محمدعلی نوبخت فرماندار ساری اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده میدان میوه و تره‌بار قبلی روز گذشته پلمب و امروز هم فعالیت حجره‌داران در میدان میوه و تره‌بار جدید آغاز شد.

وی افزود: امروز در میدان میوه و تره‌بار جدید ساری توزیع میوه آغاز شد.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه همه کارها طبق روال قانونی پیش رفت، اضافه کرد: موضوع مهم این بود تمام تلاش‌مان را برای به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه‌کاره در دستور کار قرار دادیم.

نوبخت یادآور شد: در ارتباط با میدان میوه و تره‌بار قبلی هم مقرر شد طی یک ماه آینده تصمیم‌گیری شود که از این مکان به بهترین نحو استفاده شود.

وی گفت: قرعه کشی بابت تحویل حجره‌ها بین سهامداران انجام شد تا کار انتقال میدان بار جدید میوه و تره بار ساری به سهولت انجام شود.

نوبخت خاطرنشان کرد: بنا داریم این مجموعه را به یک پایانه صادراتی ارتقا دهیم تا برای تمام استان منفعت داشته باشد.

دانلود

انتهای پیام/


کد مطلب: 469314

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/469314/آغاز-به-کار-میدان-جدید-میوه-تره-بار-مرکز-مازندران-فیلم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com