تاریخ انتشاريکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۴۶۹۳۱۰
فرماندار مرکز مازندران از برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی، مذهبی و قرآنی در ماه مبارک رمضان در سطح بخش‌ها، بقاع متبرکه و مساجد شهرستان ساری خبر داد.
۰
plusresetminus
برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی و قرآنی در ماه مبارک رمضان
به گزارش بلاغ، محمدعلی نوبخت در جلسه شئون مذهبی شهرستان ساری که با حضور بخشداران و رؤسای دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد ‎ضمن تبریک بهار طبیعت و تقارن آن با بهار معنویت و گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید شهرستان ساری گفت: برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی، مذهبی و قرآنی در ماه مبارک رمضان در سطح بخشها، بقاع متبرکه و مساجد شهرستان ساری در حال انجام است.

وی در ادامه با بیا اینکه ماه مبارک رمضان فرصت طلایی برای انس با قرآن و ترویج اعمال نیک و خیر و  اشاعه معنویات در جامعه است گفت: ماه مبارک رمضان، تشعشع جلوه های ناب ایمان، بالندگی، خودسازی و معرفت افزایی است.

مقام عالی دولت در شهرستان ساری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای که فرمودند که نسیم معنویّت در ماه مبارک رمضان شامل حال همه است و خودمان را باید آماده کنیم و دلهایمان را در معرض این نسیم معنوی و الهی و معطّر بگذاریم افزود: برنامه هایی از قبیل سی مسجد سی محفل، کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم در مساجد، برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی، سیر مطالعاتی شهدا، مناجات خوانی و برپایی مواکب و ایستگاه های افطاری ساده در سطح شهرستان ساری در حال انجام است.

در پایان دستگاه های اجرایی به بیان گزارشات اقدامات خود پیرامون برنامه های ماه مبارک رمضان پرداختند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴