تاریخ انتشارشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۴۶۹۲۹۳
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: تکریم، حداقل کاری است که در قبال این خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انجام می‌دهیم و در مقابل این عزیزان تواضع داشته باشیم.
۰
plusresetminus
مقابل خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تواضع داشته باشیم
به گزارش بلاغ، سعید کهن سال در ادامه دیدارهای نوروزی و تکریم و سپاسگزاری از اسوه های ایثار و مقاومت، در سفر یک روزه به غرب مازندران با ۱۶ خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستانهای عباس آباد، تنکابن و رامسر دیدار کرد.

کهن سال در این شهرستاتها با خانواده های معزز دوشهیدی، مدافعین حرم، جانبازان سرافراز ۷۰ درصد دیدار و ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی، در فضایی دوستانه با این عزیزان گفت و گو کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران همچنین در این دیدارها، مشکلات خانواده های معظم شهدا و جانبازان عزیز پس از بررسی مورد پیگیری قرار داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران پس از این دیدارها، اظهار کرد: در سال جدید خدمت خانواده های عزیز شهدا و ایثارگران رسیدیم تا با یک روحیه ای قوی و توانی مضاعف به این عزیزان خدمت کنیم.

سعید کهن سال افزود: ما همیشه و در همه حال نیازمند دعای خیر خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستیم، با دعای خیر پدران و مادران عزیز شهدا و جانبازان سرافراز عاقبت بخیر خواهیم شد.

این مسئول اذعان داشت: تکریم و تجلیل حداقل کاری است که ما در قبال این خانواده های بزرگوار انجام میدهیم، امروز عزیز بودن ما بواسطه همین خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان است، باید در مقابل این عزیزان تواضع داشته باشیم.

کهن سال تصریح کرد: در نوروز امسال از تمامی خانواده های معظم سه شهیدی، دوشهیدی، تک فرزند ذکور، مدافعین حرم، جانبازان نخاعی، ۷۰ درصد و همچنین جانبازان  عزیز بستری در منزل و ... توسط روسای بنیادها، فرمانداران و ائمه جمعه استان دیدار بعمل می آید.

این مسئول اضافه کرد: در اولین روز از سال جدید به اتفاق استاندار مازندران در منطقه دودانگه ساری( بخش فریم) با چند خانواده معزز شهید دیدار صورت پذیرفت.

گفتنی است مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران همچنین در شهرستانهای ساری و آمل با شش خانواده شهید و جانباز ۷۰درصد دیدار کرد.

روسای بنیاد شهرستانهای رامسر، تنکابن، عباس آباد،آمل و ساری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران را در این دیدارها همراهی کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴