کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در مازندران اعلام کرد:

تولید، کلید نجات‌بخش کشور از مشکلات اقتصادی/با جهاد امیدآفرینی با دشمنان مقابله کنیم

4 فروردين 1402 ساعت 14:14

نماینده ولی فقیه مازندران با اشاره به اینکه شعار سال جاری کاربردی‌ترین شعار است، گفت: برای مهار تورم و رشد تولید باید به شعار سال قبل یعنی مانع‌زدایی توجه ویژه‌ای شود و اگر موانع رشد تولید را احصا و رفع کنیم، منتهی به مهار تورم و رشد تولید می‌شود.


به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی درخطبه های نمازجمعه ساری با گرامیداشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، تقوا را فلسفه اصلی ماه مبارک بیان کرد و افزود: طبق فرمایش پیامبر گرامی اسلامی، ورع و تقوا بهترین کار در ماه مبارک رمضان به شمار می‌رود.

وی با اظهار اینکه بهار طبیعت، بهار جسمانی است، افزود: بهار قرآن و رمضان، روح انسان را زنده می‌کند و ماه مبارک رمضان تجسم قرآن کریم به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه مازندران با عنوان اینکه وجود مبارک امام زمان (عج) تجسم قرآن محسوب می‌شود، گفت: بهار رمضان در وجود ما شکوفه‌های ورع و تقوا را شکوفا می‌کند و باید از بهار ماه مبارک رمضان، انتظار و ورع بهره گرفت.

امام جمعه ساری با بیان اینکه آغاز و پایان سال جاری با ماه مبارک رمضان عجین شده است، گفت: بسیاری از آداب ماه رمضان و آداب و رسوم نوروز یکی است و صله رحم از جمله این رسم‌ها به شمار می‌رود.

محمدی لائینی توجه به نیازمندان و فقرا، احترام به بزرگترها و والدین را از جمله رسم‌های ماه رمضان و نوروز ذکر کرد و گفت: حرمت ماه مبارک رمضان را در نوروز و آغاز سال جاری باید رعایت و از روزه خواری پرهیز کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براین که ورودی طلاب به حوزه‌های علمیه باید افزایش یابد، گفت: خانواده‌ها باید فرزندان خود را برای تحصیل در حوزه‌های علمیه ترغیب و تشویق کنند.

امام جمعه ساری با اشاره به نامگذاری و شعار سال جاری تصریح کرد: اگر مردم و مسئولان به بیانات وفرمایشات مقام معظم رهبری در پیام و شعار سال توجه کنند، بسیاری از مسائل حل می‌شود.

وی شعار سال جاری کاربردی‌ترین شعار است، گفت: برای مهار تورم و رشد تولید باید به شعار سال قبل یعنی مانع زدایی توجه ویژه ای شود و اگر موانع رشد تولید را احصا و رفع کنیم، منتهی به مهار تورم و رشد تولید می‌شود.

محمدی لائینی از مسئولان خواست تا نظام مسائل ترسیم شده را برای حرکت و رشد تولید را اعلام کنند و گفت: مانع زدایی بزرگترین گام برای تحقق شعار سال جاری، مهار تورم و رشد تولید است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره قرائت قرآن تصریح کرد: مردم باید به فرامین و فرمایشات مقام معظم رهبری توجه ویژه ای داشته باشند.

نماینده ولی فقیه مازندران با اظهار اینکه دشمن قصد دارد مردم را مأیوس و ناامید کند، افزود: برای مقابله با دشمن باید امیدآفرینی کنیم بنابراین وظیفه ما امیددادن به مردم است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 469272

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/469272/تولید-کلید-نجات-بخش-کشور-مشکلات-اقتصادی-جهاد-امیدآفرینی-دشمنان-مقابله-کنیم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com