کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار مازندران:

ماهیت فرهنگی مازندران نباید با رفتارهای خارج از عرف خدشه‌دار شود

4 فروردين 1402 ساعت 12:51

استاندار مازندران گفت: در فضای معنوی دیار علویان نباید اجازه دهیم با رفتارهای خارج از عرف، ماهیت فرهنگی مازندران خدشه دار شود.


به گزارش بلاغ، سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی با اشاره به اهمیت تقارن ماه مبارک رمضان با ایام عید نوروز و ضرورت توجه ویژه همه مسئولین امر به شان و حرمت ماه رمضان، اظهار کرد: در فضای معنوی دیار علویان نباید اجازه دهیم با رفتارهای خارج از عرف، ماهیت فرهنگی مازندران خدشه دار شود.

وی بابیان این که تبلیغ شعائر مذهبی بهترین بازدارندگی را دارد چرا که موجب رعایت شئون و ارزش های اسلامی از سوی همگان می شود، ادامه داد: هیات های مذهبی در شهرستان ها می بایست پای کار بیایند و در اماکن عمومی سفره افطار در ماه میهمانی الهی پهن شود تا رایحه عطرآگین ماه مبارک رمضان؛ گستره استان را فراگیرد.

استاندار مازندران، اظهار کرد: ظاهر شهرهای استان باید معنوی شود و المان های شهری رنگ و بوی ماه رمضان را پیدا کند و صدای اذان در تمامی مساجد استان طنین انداز شود.

حسینی پور، تصریح کرد: برپایی مجالس تلاوت و تفسیر قرآن کریم برگزار شود و تبلیغات لازم هم باید در این راستا در فضای مجازی و عمومی جامعه صورت گیرد که فرمانداران با هماهنگی و همکاری ائمه جمعه این مهم را پیگیری کنند.

وی گفت: پاکسازی معابر عمومی در شهرستان ها وظیفه ای دائمی است لذا همه فرمانداران برای پاکسازی دائمی معابر عمومی برنامه ریزی کنند چرا که پاکسازی شهرها جزو اولین وظایف ما و مهم ترین خواسته مردم است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 469270

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/469270/ماهیت-فرهنگی-مازندران-نباید-رفتارهای-خارج-عرف-خدشه-دار-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com