کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین انتظامی مازندران اعلام کرد:

کشف کلاهبرداری اینترنتی با ترفند سود سهام عدالت

4 فروردين 1402 ساعت 11:15

جانشین انتظامی مازندران از کشف پرونده کلاهبرداری اینترنتی به روش پرداخت سود سهام عدالت در شهرستان آمل خبر داد.


به گزارش بلاغ، سرهنگ سید موسی حسینی جانشین انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در پی اعلام شکایت چند تن از شهروندان آملی مبنی بر این که فردی از حساب بانکی آنان طی چندین مرحله به مبلغ ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برداشت کرده است، دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پیرو گزارش قضائی شش شاکی به پلیس فتا از مورخ یکم اسفند الی یکم فروردین که همگی اهل و ساکن شهرستان آمل بودند در اظهارات خود عنوان داشتند از طریق دریافت لینک جعلی پیامکی مبنی بر شکوائیه در سامانه ثنا، سهام عدالت و تماس تلفنی، وارد درگاه جعلی شده و فرد هکر پس از ثبت مشخصات کارت بانکی و اخذ رمز به حساب اشخاص دسترسی پیدا کرده و طی چندین مرحله از حساب مالباختگان برداشت کرده است.

حسینی گفت: طی بررسی فنی صورت پذیرفته از سایت‌های مورد نظر و استعلام پرینت حساب شکات مشخص شد مبالغ کلاهبرداری شده از طریق شرکت‌های اینترنتی و سایت‌ها صرف خرید ارز دیجیتال و حساب‌های مختلف واریز شد.

جانشین انتظامی مازندران افزود: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات اطلاعاتی متهمان را شناسایی و مبالغ کلاهبرداری شده که در حساب اشخاص دیگر و شرکت اینترنتی بوده را بلوکه و در نهایت به حساب همه شکات عودت داده شد که این اقدام به موقع باعث رضایت شهروندان از عملکرد پلیس شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 469269

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/469269/کشف-کلاهبرداری-اینترنتی-ترفند-سود-سهام-عدالت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com