جانشین انتظامی مازندران اعلام کرد:

کشف کلاهبرداری اینترنتی با ترفند سود سهام عدالت

تاریخ انتشارجمعه ۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۴۶۹۲۶۹
جانشین انتظامی مازندران از کشف پرونده کلاهبرداری اینترنتی به روش پرداخت سود سهام عدالت در شهرستان آمل خبر داد.
۰
plusresetminus
کشف کلاهبرداری اینترنتی با ترفند سود سهام عدالت
به گزارش بلاغ، سرهنگ سید موسی حسینی جانشین انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در پی اعلام شکایت چند تن از شهروندان آملی مبنی بر این که فردی از حساب بانکی آنان طی چندین مرحله به مبلغ ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برداشت کرده است، دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پیرو گزارش قضائی شش شاکی به پلیس فتا از مورخ یکم اسفند الی یکم فروردین که همگی اهل و ساکن شهرستان آمل بودند در اظهارات خود عنوان داشتند از طریق دریافت لینک جعلی پیامکی مبنی بر شکوائیه در سامانه ثنا، سهام عدالت و تماس تلفنی، وارد درگاه جعلی شده و فرد هکر پس از ثبت مشخصات کارت بانکی و اخذ رمز به حساب اشخاص دسترسی پیدا کرده و طی چندین مرحله از حساب مالباختگان برداشت کرده است.

حسینی گفت: طی بررسی فنی صورت پذیرفته از سایت‌های مورد نظر و استعلام پرینت حساب شکات مشخص شد مبالغ کلاهبرداری شده از طریق شرکت‌های اینترنتی و سایت‌ها صرف خرید ارز دیجیتال و حساب‌های مختلف واریز شد.

جانشین انتظامی مازندران افزود: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات اطلاعاتی متهمان را شناسایی و مبالغ کلاهبرداری شده که در حساب اشخاص دیگر و شرکت اینترنتی بوده را بلوکه و در نهایت به حساب همه شکات عودت داده شد که این اقدام به موقع باعث رضایت شهروندان از عملکرد پلیس شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴