کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران تاکید کرد:

لزوم نظارت دقیق برای خدمات‌رسانی بهتر به مسافران/نقش مهم گردشگری در اقتصاد مازندران

3 فروردين 1402 ساعت 16:16

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: روسای شهرستان‌ها باید نظارت دقیق برای خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب به مسافران و گردشگران داشته باشند.


به گزارش بلاغ، صادق برزگر امروز در نشست با اعضاء ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران و همه مسئولیت ها با اداره کل می باشد، اظهارداشت: تلاش می کنیم تا جایی که امکان دارد شاهد حوادث کمتر متاسفانه مازندران رتبه نخست حوادث جاده ای را در کشور دارد.

وی با اشاره به تاکیدات استاندار، معاون عمرانی استانداری و مرکز بهداشت در خصوص جمع آوری زباله، تاکید کرد: تمامی تاسیسات گردشگری و پیرامون آنها برای جمع آوری زباله و پسماند تلاش شود.

برزگر ادامه داد: اداره کل اوقاف و امور خیریه آمادگی خود را در مواقع مشکل اسکان مسافر در شهرستان ها و سطح استان اعلام کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با اعلام اینکه روساء شهرستان ها باید نظارت کامل برتمام خدمات اجرایی سفر داشته باشند،افزود: با توجه به اهمیت نظارت بر قیمت ها باید با کمیته تنظیم بازار هماهنگی ها صورت گیرد تا این موارد مدیریت شود.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید استاندار مازندران، تلاش کنیم با قدرت در سال جاری با برنامه ریزی دقیق چشم انداز قابل قبول تعریف کنیم چرا که اداره کل میراث فرهنگی می تواند در اقتصاد استان اثرگذار باشد.

برزگر با اشاره به شعار سال جاری مقام معظم رهبری "مهار تورم و رشد تولید"، گفت: با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری باید برای تحقق آن تمام حوزه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی با برنامه ریزی و قدرت برای اقتصاد استان تلاش کنند.

برزگر در خصوص سامانه رصد، خاطرنشان کرد: سامانه رصد رشد 1.5 برابر نسبت به سال گذشته داشته که اگر این ظرفیت به 100 درصد برسد میزان اشتغال با برنامه ریزی افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 469254

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/469254/لزوم-نظارت-دقیق-خدمات-رسانی-بهتر-مسافران-نقش-مهم-گردشگری-اقتصاد-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com