تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۴۶۹۲۴۸
جاده کندوان که دیشب به دلیل ریزش سنگ مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد، اما محور ساری به سمنان همچنان بسته است
۰
plusresetminus
جاده کندوان بازگشایی شد/کیاسر همچنان مسدود
به گزارش بلاغ، مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر رفت و برگشت که دیشب به دلیل ریزش سنگ مسدود شده بود با تلاش راهداران پاکسازی و بازگشایی شد.

محور کیاسر به سمنان که از دیروز به دلیل بارش برف سنگین و نداشتن ایمنی کافی بسته شده بود همچنان مسدود است

ترافیک در جاده هراز مسیر جنوب به شمال محدوده‌های امامزاده هاشم، لاسم و آب اسک سنگین و در محور سوادکوه در هر دو مسیر رفت و برگشت عادی و روان است.

جاده‌های کوهستانی استان از جمله چالوس و هراز برفی و بارانی و سطح مسیر لغزنده است

پلیس راه مازندران به رانندگانی که قصد تردد در محور‌های کوهستانی استان را دارند توصیه کرد تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ و پوشاک گرم به همراه داشته باشند و پیش از حرکت با تلفن گویای ۱۴۱ یا مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

بارش برف که روز چهارشنبه در جاده چالوس - کرج آغاز شده بود همچنان ادامه دارد و هواشناسی مازندران نیز پیش بینی کرد سامانه بارشی در مناطق کوهستانی و جلگه‌ای استان تا اواخر روز جمعه هفته جاری فعال است.

رئیس پلیس راه مازندران نیز به مه‌آلودگی مقطعی ارتفاعات استان اشاره کرد و گفت: شاهد بارش باران و لغزندگی جاده‌های کیاسر و جاده‌های ساحلی استان هستیم.

یدالله جهان‌تاب با هشدار بارش باران و احتمال ریزش سنگ، یادآور شد: لازم است توصیه‌های پلیس مورد توجه رانندگان قرار گیرد تا با مشکلی مواجه نشویم.

وی گفت: با توجه به بارش‌ها لازم است رانندگان از سفرهای غیرضروری به‌ویژه در کوهستان‌‌های شمال پرهیز کنند. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما