تاریخ انتشارسه شنبه ۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸
کد مطلب : ۴۶۹۲۰۴
فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه هفت تپه قطعه‌ای از بهشت و قدمگاه شهدا است، اضافه کرد: هفت تپه یادآور رشادت‌های رزمندگان استان‌های شمالی و سمنان است.
۰
plusresetminus
افزایش بازدید زائران راهیان نور از یادمان شهدای هفت‌تپه
به گزارش بلاغ، ویژه برنامه عید نوروز ۱۴۰۲ امروز اول فروردین در یادمان شهداي هفت تپه با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا  ، سردار ملک فرمانده سپاه نینوا گلستان ، حجت الاسلام جعفری  ریاست دادگستری استان اصفهان و مسئول ستاد مردمی احیای یادمان هفت تپه  ، سردار میرشکار  از فرماندهان دوران دفاع مقدس و نیز با حضور زائرین مازندراني سرزمین نور و اهالی بومی منطقه هفته تپه همراه با مداحی حاج صادق آهنگران برگزار شد.

مسلمی در این برنامه، ضمن تبریک عید نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم استان مازندران شهید کابلی، بریری و شهید بلباسی در هفت تپه خادم بودند و تلاش کردند تا شهدای گمنام در این مکان تدفین شوند، گفت: از همه کسانی که برای احیای هفت تپه تلاش کردند، تا زائران در این مکان حضور یابند، قدردانی می‌کنم.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به فرمانده سپاه نینوا استان گلستان که کمک می‌کند، هفت تپه احیا شود، افزود:هفت تپه عقبه لشکر ۲۵ کربلا است.

مسلمی در ادامه با بیان اینکه هفت تپه قطعه‌ای از بهشت و قدمگاه شهدا است، اضافه کرد: هفت تپه یادآور رشادت‌های رزمندگان استان‌های شمالی و سمنان است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه کاروان‌های راهیان نور از استان‌های شمالی و استان‌های دیگر به این یادمان شهدا می آیند، گفت: تا کنون ۱۶ هزار ۷۸۰ نفر از مازندران به سرزمین نور اعزام شدند.

مسلمی به برنامه‌های متنوع فرهنگی در شلمچه و اردوگاه‌های مازندران در خرمشهر و اندیمشک هم اشاره کرد و گفت: برنامه‌های سال تحویل در یادمان‌های شهدا با حضور پرشور زائرین برگزار شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰