کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عیدی استاندار به مردم دودانگه ساری؛

مشکلات درمانگاه دودانگه رفع می‌شود/تجهیز درمانگاه به آمبولانس

1 فروردين 1402 ساعت 18:10

استاندار مازندران در اولین روز فروردین ۱۴۰۲ و در دهمین سفر شهرستانی با حضور در منطقه دودانگه ساری و بازدید از درمانگاه محمدآباد، دستورات لازم برای رفع مشکلات این مرکز در مدت زمان تعیین شده را صادر کرد. ‎


به گزارش بلاغ؛ سید محمود حسینی پور امروز سه‌شنبه در نخستین روز فروردین به همراه نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس، معاونین و مدیران ستادی استانداری، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و فرماندار مرکز استان به بخش دودانگه ساری سفر کرد تا برای گره‌گشایی از مشکلاتشان و دیدار چهره به چهره اقدامات لازم انجام شود.

حسینی پور را در این سفر بیش از ۴۰ مدیرکل دستگاه های اجرایی و ستادی مازندران همراهی می کنند و طبق برنامه ریزی هر یک از مدیران هم موظف به سرکشی از روستاها شدند تا مشکلات مردم را شناسایی و به نماینده عالی دولت گزارش کنند.

در مجموع نمایندگان استاندار به تمامی ۵۴ روستای دودانگه رفتند از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفتند و نامه های مردمی را هم که خطاب به استاندار نوشته شد، جمع آوری کردند.

استاندار مازندران در بازدید از درمانگاه محمدآباد این بخش در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: نبود آمبولانس از جمله مشکلات این مجموعه درمانی است که طبق هماهنگی انجام شده دانشگاه علوم پزشکی مازندران موظف به فعال کردن اورژانس در آن‌شده است.

وی تامین برق اضطراری مورد نیاز درمانگاه را به عنوان اقدام بعدی برای رفع مشکلات پیش رو برای خدمات دهی مطلوب به مردم منطقه اعلام کرد.

حسینی پور خاطرنشان کرد: محوطه سازی درمانگاه نیز با انجام اقدامات زیرساختی توسط شهرداری دودانگه انجام می شود و ظرف یک ماه آینده این کار اتمام می یابد.

وی ادامه داد: نیازمندی های داخلی این درمانگاه توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حال بررسی است تا پس از آن اقدامات لازم برای رفع آنها انجام شود.

استاندار مازندران گفت: استقرار جایگاه فرود بالگرد اورژانس نیز از جمله اقداماتی است که در این درمانگاه پیگیری می شود تا در صورت نیاز بیماران را به مناطق شهری انتقال دهند.

وی تصریح کرد: تجهیز و توسعه داروخانه این درمانگاه نیز ازدیگر برنامه ها برای رفع مشکلات می باشد و تمامی این دستورات و اقدامات در مدت زمان تعیین شده اجرا خواهدشد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 469202

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/469202/مشکلات-درمانگاه-دودانگه-رفع-می-شود-تجهیز-آمبولانس

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com