مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری خبر داد:

افتتاح جایگاه عرضه سوخت قائم‌شهر در آستانه نوروز

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲
کد مطلب : ۴۶۹۱۵۹
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از افتتاح جایگاه عرضه سوخت قائم‌شهر در آستانه نوروز خبر داد و گفت: این جایگاه با هزینه ۱۵ میلیارد تومان با سرمایه گذاری شخصی به بهره برداری رسید.
۰
plusresetminus
افتتاح جایگاه عرضه سوخت قائم‌شهر در آستانه نوروز
به گزارش بلاغ؛ سبحان رجب‌پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در مراسم افتتاحیه جایگاه اختصاصی عرضه سوخت عبدالرضا حیدری قائم شهر، اظهار کرد: جایگاه اختصاصی عرضه سوخت مایع بنزین و نفت‌گاز عبدالرضا حیدری در مدار توزیع سوخت رسانی قرار گرفت و با افتتاح این جایگاه در شهر قائم شهر شاهد بهبود خدمات سوخت رسانی به خودروها خواهیم بود.

وی افزود: این جایگاه با صرف هزینه بالغ بر 15 میلیارد تومان با سرمایه گذاری شخصی به بهره برداری رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، خاطرنشان کرد: با افتتاح این جایگاه که زیر نظر ناحیه قائم شهر اداره می‌شود جایگاه‌های تحت پوشش منطقه ساری در هشت ناحیه به تعداد 138 باب جایگاه عرضه سوخت مایع و تعداد 91  باب جایگاه سی ان جی و 17 باب مجتمع خدمات رفاهی، 3 فروشندگی داخل اتاقک رسید و جایگاه عرضه سوخت عبدالرضا حیدری به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر سوخت رسانی به همشهریان و مسافرین به بهره برداری رسید.

رجب‌پور با اشاره به فرصت‌های شغلی ایجاد شده در این جایگاه و فرصت بهتر در خدمات سوخت رسانی به مصرف کنندگان قائم شهر، تصریح کرد: این جایگاه با ایجاد اشتغال به کار برای 5 نفر، تسهیل در سوخت رسانی ، کاهش آلودگی زیست محیطی و صرفه جویی مصرف سوخت را به دنبال خواهد داشت.

وی در پایان با گرامی داشت 29 اسفند روز ملی شدن صنعت نفت اذعان کرد: خدمت به مردم از افتخارات این شرکت بوده و افتخار می کنیم که در کمترین زمان ممکن با جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی پروژه بزرگ احداث جایگاه عرضه سوخت در چرخه خدمت رسانی قرار گرفتند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴