تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۴۶۹۱۵۷
فرمانده انتظامی مازندران از بکارگیری ۹ هزار نیرو در طرح نوروزی پلیس خبر داد و گفت: تمام توان‌مان را بکار گرفتیم تا سالی متفاوت در حوزه ارتقای امنیت اجتماعی رقم بزنیم.
۰
plusresetminus
بکارگیری ۹ هزار نیرو در طرح نوروزی پلیس/ورود خودروهای شخصی به سواحل ممنوع است
به گزارش بلاغ؛ سردار مرتضی میرزایی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: یکی از بخش‌هایی که در اثرگذاری اقدامات نیروی انتظامی مورد باشد قطعا رسانه‌ها است.

وی افزود: طی سال‌جاری کشور دچار جنگ ترکیبی دشمن شد که امنیت و رضایت مندی مردم را مورد هدف قرار داده بودند تا در سایه نا امنی و اعتراضات مردمی، پروژه تجزیه کشور را کلید بزنند.

فرمانده انتظامی مازندران، خاطرنشان کرد: امسال دو میلیون تماس مردمی با پلیس داشتیم که رشد ۱۱ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است و ۵۷ درصد آن عملیاتی و ۳۴ درصد نیز مشاوره‌ای پاسخ داده شده است.

این مسئول ادامه داد: اکنون دو سال از آزادسازی سواحل گذشته است اما هنوز متولی مشخصی برای آن انتخاب نشده است.

میرزایی بیان کرد: پیگیری‌ها در این خصوص در حال انجام است و یک دغدغه جدی در استان است و باید یک دستگاه مسئول برای سواحل مازندران مشخص شود تا مسئولیت کار را بر عهده گیرد.

وی با بیان اینکه طرح‌های نظارت بر سواحل آماده شده است و طی ایام نوروز اجرایی خواهد شد؛ گفت: طی ایام نوروز تردد خودروهای شخصی در سواحل استان ممنوع و جلوی آن را خواهیم گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد: در حوزه ترافیک هر شهرستانی شورای ترافیک دارد و در این خصوص تصمیم گیری خواهند کرد.

این مسئول افزود: مقرهای پلیس در ورودی‌ها در تمامی شهرهای مازندران طی ایام نوروز تقویت خواهد شد.

میرزایی گفت: برای پلیس راه و راهور استان درخواست نیروی کمکی کردیم که موافقت شد تا شاهد کاهش سوانح در سواحل باشیم که تا به اینجای کار شاهد کاهش ۳۰ درصدی تصادفات به نسبت سال گذشته هستیم.

وی تاکید کرد: بیش از ۹ هزار نیروی پلیس طی طرح نوروزی بکارگیری شده است که این نتیجه بکارگیری تمامی ظرفیت ما اعم از یگان ویژه و مرزبانی است تا شاهد امنیت مطلوب‌تر در محورها و نیز در  داخل شهرها باشیم.

فرمانده انتظامی مازندران، مطرح کرد: در طرح نوروزی در حال جمع آوری معتادان متجاهر هستیم و تمام توان مان را بکار گرفتیم تا سالی متفاوت در حوزه ارتقای امنیت اجتماعی رقم بزنیم.

این مسئول ادامه داد: در بخش عفاف و حجاب دستگاه‌های فراوانی مسئول هستند و نیروی انتظامی هیچگاه منتظر این ۳۲ دستگاه نمانده است و در کنار طرح ظفر یک چند ماهی است که طرح ظفر دو را با محوریت اماکن عمومی و اصناف آغاز کرده است.

میرزایی با اشاره به تقارن ماه رمضان و نوروز، عنوان کرد: این همزمانی قطعا همراهی مردم را خواهد داشت و نیروی انتظامی نیز به وظایف ذاتی خود عمل خواهد کرد.

وی اذعان کرد: چرا باید ما در واحدهای صنفی برویم و پوشاک نامناسب را جمع آوری کنیم با اینکه این بخش متولی دارد و باید بپذیریم اقدامات سلبی در حوزه فرهنگی جواب کمتری خواهد داد.

فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد: قوانین و جرایم موجود هم بازدارنده نیست و مقرر شده که در مجلس قوانین جدیدی وضع شود.

میرزایی گفت: در استان مازندران کمبود ۷ پاسگاه به طور محسوس وجود دارد که مشکل زمین در این زمینه برای احداث وجود دارد و اگر زمین در اختیار ما قرار داده شود در اسرع وقت احداث را آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴