تاریخ انتشارشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
کد مطلب : ۴۶۹۱۴۱
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در طرح نوروزی، در حوزه برخورد با رانندگان متخلف، معتادان متجاهر و سارقین ابدا کوتاه نخواهیم آمد.
۰
plusresetminus
برخورد قاطع پلیس با رانندگان متخلف و سارقان در طرح نوروزی
به گزارش بلاغ؛ سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه سفر به مازندران در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم در ایام نوروزی به حوزه راه و سفرهای نوروزی باز می‌گردد که در این راستا از شب گذشته نیروهای پلیس راهور در جاده‌ها مستقر شده‌اند و طرح نوروزی در حوزه راه و پلیس راه اجرا شد.

وی افزود: در حوزه انتظامی نیز قرارگاه‌های نوروزی مشغول بکار شدند و بایستی تا پایان ایام نوروز به ماموریت خودشان در حوزه خدمت‌رسانی به مردم در رفت و آمد، تنظیم مقررات انتظامی و همچنین خدمت به مسافران نوروزی داشته باشند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: طی روز جاری در استان مازندران حضور یافتیم و دیداری با استاندار مازندران و فرماندهی انتظامی و مرزبانی استان داشتیم که از آنجا که این استان، یکی از استان‌های مهم مسافرگیر و مسافرپذیر کشور است طبیعی است که باید اقدامات خاصی در این دو قطب صورت گیرد که در بررسی بعمل آمده، اقدامات خوبی در استان انجام شده و مقرر شد که در این حوزه تقویت شوند تا بهترین عملکرد را تا پایان ایام نوروز داشته باشند.

این مسئول تاکید کرد: درحوزه تصادفات طی دو روز اخیر، اگرچه مردم خوب رعایت کردند اما متاسفانه شاهد تلفات جاده‌ای بودیم و باید مردم بیشتر رعایت کنند؛ مخصوصا آن تعداد متخلفین اندکی که می‌خواهند اراده خودشان را به رانندگان کثیری که می‌خواهند به قانون عمل کنند، تحمیل کنند.

رادان بیان کرد: طی ایام نوروز با متخلفان جاده‌ای حتما با قاطعیت برخورد خواهد شد و نخواهیم گذاشت با جان مردم بازی شود.

وی عنوان کرد: در حوزه سرقت نیز تمام تلاش بر روی محلاتی متمرکز شده است که حضور گشت‌های انتظامی ضرورت دارد و تصور ما این است که در پایان سفرهای نوروزی اخبار خوبی را به اطلاع  مردم برسانیم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در حوزه حجاب و عفاف جلسات سنگینی در حوزه وزارت کشور در حال برگزاری است تا به یک نتیجه مطلوبی از جنس بایدها و نبایدهایی که در این حوزه بایستی انجام شود؛ منتج شود.

این مسئول، گفت: یکی از طرح‌هایی که طی نوروز امسال به واسطه دغدغه‌مندی مردم اجرا می‌شود بحث مقابله با سارقین، سرقت و مال‌خرها است که در این راستا در سطح کشور تعداد زیادی از سارقین و مال‌خرها دستگیر شدند و اموال جهت تعیین مالکیت در اختیار آگاهی قرار گرفته شده است.

رادان اذعان کرد: ما در دو حوزه برخورد با معتادان متجاهر و سارقین ابدا کوتاه نخواهیم آمد و در حال دستگیری سارقان و جمع آوری معتادان متجاهر هستیم.

وی افزود: در حوزه سرقت و پیشگیری از سرقت اقدامات خود را در سال آینده نیز ادامه خواهیم داد تا بتوانیم از دغدغه‌های مردم در این بخش بکاهیم.

فرمانده انتظامی کشور، متذکر شد: آن چیزی که من از مردم عزیز کشورم خواهش دارم به حوزه پیشگیری باز می‌گردد و متاسفانه ما در خیلی از اوقات در حوزه پیشگیری ضعیف عمل می‌کنیم و از اموال و اجناس خود به اندازه ارزش آن مراقبت نمی‌کنیم که منجر به زیان و ضرر خواهد شد.

رادان یادآور شد: با واردشدن ناوگان دریایی جدید به حوزه سرقت آبزیان دریا، امروز آمار قاچاق خاویار یک دهم کاهش پیدا کرده است و این آمار خیلی خوبی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴