سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران:

ورزش پرافتخار مازندران کار شبانه‌روزی می‌خواهد

تاریخ انتشارجمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱
کد مطلب : ۴۶۹۱۲۰
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: کار در ورزش زمان نمی‌شناسد و باید شبانه‌روز کار کرد، تلاش را بیشتر کنیم و کار کنیم تا رضایت حداکثری را به وجود بیاوریم.
۰
plusresetminus
ورزش پرافتخار مازندران کار شبانه‌روزی می‌خواهد
به گزارش بلاغ، عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در جلسه شورای اداری ورزش و جوانان در بهشهر با تاکید بر اینکه فضای ورزش باید پاک شود، اظهار داشت: همیشه و در همه کارها اخلاق باید رعایت شود.

عالیشان افزود: هر عزیزی در ورزش استان، پای کار باشد درخدمتش هستیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با بیان اینکه مازندران حرف اول را در ورزش کشور می‌زند، خاطرنشان کرد: سال آینده سال مهمی برای ورزش استان است و مسابقات آسیایی را داریم که باید همه برای موفقیت ورزشکاران مازندرانی تلاش کنیم.

وی از توجه به ورزش شهرستان های استان گفت و بیان کرد: در مدت ۱۲۰ روز حضور در ورزش استان  بیش از ۱۰۰ بار در شهرهای استان حضور میدانی داشته‌ایم.

عالیشان با تاکید بر اینکه مدیران، ساعت دو‌ ای جایی در تیم مدیریتی دستگاه ورزش نخواهند داشت، افزود: کار در ورزش زمان نمی‌شناسد و باید شبانه روز کار کرد. باید تلاش را بیشتر کنیم و کار کنیم تا رضایت حداکثری را به وجود بیاوریم.

وی با بیان اینکه، فضای ورزش فضای فرهنگی است، ادامه داد: همه باید زمان بگذاریم و وقت بگذاریم و وظایف خودمان را بدرستی انجام دهیم.

عالیشان افزود: نگاه ما توسعه ورزش همگانی در شهر و روستا است و امیدواریم در سال آینده اعتبارات خوبی برای ورزش استان داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدا در سال جدید، گفت: برنامه ریزی‌ها صورت گرفته تا تمام برنامه های سال جدید با نام و یاد شهدا برگزار گردد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما