تاریخ انتشارجمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۴۶۹۱۱۱
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: شهرداران، المان‌سازی نوروزی، نظافت شهری و گل‌آرایی را هم زمان انجام بدهند.
۰
plusresetminus
اجرای المان‌سازی نوروز همراه با پاکسازی معابر شهرهای مازندران/امسال با افزایش سفر روبرو هستیم
به گزارش بلاغ، رضا علیخانی در بازدید از شهرهای میانه مازندران پیرو بازدید شهرهای استان برای بررسی وضعیت پاکسازی معابر و آمادگی شهرستانها برای استقبال از مسافران نوروزی در جمع مسئولین شهری، اظهار کرد: شهرداران جهت استقبال از مسافران نوروزی درکنار نصب المان های شهری، هم زمان نیز پاکسازی معابر و گل آرایی را انجام بدهند.

وی از شهرداران مازندران خواست تا در اجرای شیوه نامه ابلاغی استانداری درباره پاکسازی معابر و استقبال از مسافران نوروزی جدی باشند و افزود: بازدید و بررسی ها نشان می‌دهد که شهرداران در اجرای المان نوروزی خوب عمل کردند، اما در چند روز باقی مانده تا نوروز، به پاکسازی و گل‌آرایی شهر و مبادی ورودی نیز دقت ویژه تری داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه امسال با افزایش سفر به مازندران روبرو هستیم و نیاز به تلاش بیشتر مسئولین شهری برای استقبال از مسافران است، یادآورشد: هم زمانی نوروز با ماه مبارک رمضان موجب شد تا تلاش شهرداران مضاعف شود و برخی از شهرداران برای توزیع افطار به مسافران نیز اعلام آمادگی کردند.

علیخانی در این بازدیدها از برخی طرح های عمرانی سطح شهر نیز بازدید و تصریح کرد: شهرداران دقت کنند کارگاه‌ طرح های عمرانی سطح شهر این ایام تعطیل شود تا موجب  مزاحمت تردد شهروندان و مسافران و در نهایت ایجاد ترافیک نگردد.

وی با بیان اینکه همه ادوات، تجهیزات و ماشین آلات شهرداری ها باید در آمادگی کامل به سر ببرند، خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده که بحران خبر نمی‌کند و در صورت آماده بودن برای رویارویی با بحران احتمالی، خسارت بسیار کمتر خواهد بود.

معاون عمرانی استاندار مازندران، از سطح شهرهای ساری و قائم‌شهر، المانهای نوروزی، مراکز اقامتی و گردشگری، ایستگاه نوروز و کمپ های هلال احمر، وضعیت پاکسازی معابر و گل‌آرایی سطح شهر به همراه شهرداران بازدید کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴