کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار مرکز مازندران اعلام کرد:

برنامه‌ریزی مدون برای جهش توسعه شهرستان ساری در سال آینده

25 اسفند 1401 ساعت 20:35

فرماندار مرکز مازندران گفت: برای سال آینده برنامه‌های مدونی از جمله طرح جهش مسکن، توسعه کشاورزی پایدار، اشتغال آفرینی و طرح جامع ترافیک در شهرستان ساری داریم.


به گزارش بلاغ، محمدعلی نوبخت در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان ساری در سال ۱۴۰۱ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید شهرستان ساری و تبریک پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان و عید نوروز گفت: دولت سیزدهم، دولت ایده، اقدام، اخلاق، کار و کرامت است و این موارد برگرفته از آرمان های بلند انقلاب اسلامی، شهدا، امام شهدا(ره) و مقام معظم رهبری( حفظه الله تعالی) می باشد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از حضور میدانی و پرشور مردم شریف و مومن شهرستان ساری در همه صحنه ها و برهه های حساس گفت: در طول یکسال گذشته حایل ها و حصار تشریفات من سالاری را شکستیم و جلسات را از پشت درهای بسته به میان مردم آوردیم. مردم باوری و تکیه بر توانایی مردم در این دولت یک اصل است و مردمی سازی امور و تصمیم گیری و تصمیم سازی مردم یک اصل جدا نشدنی در دولت خدمتگزار و مردمی سیزدهم می باشد.

مقام عالی دولت در شهرستان ساری در ادامه با بیان اینکه افتتاح  بیش از ۵۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد تومان در طول یکسال گذشته در شهرستان ساری انجام شد گفت: ۲۴۳ پروژه به ارزش ۱۰۲۳ میلیارد تومان در هفته دولت و ۲۶۴ پروژه به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد تومان در طول یکسال گذشته در شهرستان به بهره برداری رسید که از این تعداد ۳۴۶ پروژه در روستاها انجام گرفته است و نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم به توسعه پایدار روستایی دارد.

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به اینکه به ایام پایانی سال و عید نوروز و ماه مبارک رمضان نزدیک اظهار داشت: با برنامه ریزی مدون، همدلی و همراهی دستگاه هایی اجرایی در جهت استقبال از این ایام تمهیدات ویژه ای بکارگیری شده است تا مرکز مازندران میزبان شایسته‌ای برای شهروندان محترم و مسافرین عزیز باشد.

نوبخت به تشکیل ستاد خدمات سفر شهرستان ساری اشاره و خاطرنشان کرد: اولویت اصلی ما در این ستاد ارائه خدمات مناسب در همه حوزه ها به شکل مطلوب و رفع دغدغه های مردم در نوروز است.

وی در ادامه با بیان اینکه مانیفست دولت سیزدهم تغییر، تحول، امیدآفرینی و آبادانی با شعار وحدت و رفاه برای عموم مردم می باشد اظهار کرد: افتتاح پرژه میدان میوه و تره بار جدید شهر ساری با حمایت همه جانبه استاندار انقلابی و تلاش مجدانه دستگاه های اجرایی شهرستان ساری بعد از حدود ۱۵ سال به سرانجام رسید و بزودی بعنوان یک پایانه ویژه اقتصادی در استان مازندران شروع به کار خواهد کرد. همچنین افتتاح پروژه های مجتمع شبانه روزی شجره طیبه شهید سلیمانی با اعتبار ۱۳۳ میلیارد تومان، احداث پل بتنی دسترسی به روستای بندافروز با اعتبار ۷ میلیارد تومان، احداث پروژه های مسکن مهر و مسکن مددجویان بهزیستی و کمیته امداد با اعتبار ۵۱ میلیارد تومان و آفتتاح پروژه آبرسانی به روستای گرزمون با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان در ایام الله دهه فجر انجام شد.

فرماندار مرکز مازندران ضمن تاکید بر اقامه مراسمات ماه مبارک رمضان و حفظ شئون و آئیین های این ماه پر خیر و برکت اذعان کرد: آئین‌ها و مناسک ماه مبارک رمضان به عنوان ماه خدا از ارزش بالایی در فرهنگ ایران اسلامی برخوردار است و لذا باید با برنامه ریزی دقیق برنامه های ویژه ای را در این ماه پر خیر و برکت برگزار کنیم.

نوبخت در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات یکساله نماینده ولی فقیه، استاندار، معاونین استاندار، اعضای شورای تامین شهرستان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، تمامی دستگاه های خدمتگزار در مرکز استان و مردم شریف مرکز استان آغاز سال جدید را تبریک گفت و تصریح کرد:  برای سال ۱۴۰۲ نیز برنامه های مدونی از جمله طرح جهش مسکن، توسعه کشاورزی پایدار، اشتغال آفرینی و طرح جامع ترافیک داشته و برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و توسعه و رشد همه جانبه شهرستان ساری برنامه ریزی مدونی داریم و معتقدیم توسعه شهرستان ساری به عنوان مرکز استان موجب توسعه و بالندگی استان مازندران خواهد شد.

در پایان این جلسه از مدال آوران و افتخارآفرینان ساروی در عرصه ورزش های قهرمانی تجلیل شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 469098

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/469098/برنامه-ریزی-مدون-جهش-توسعه-شهرستان-ساری-سال-آینده

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com