تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۴۶۹۰۹۳
رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: مسئولان استان از ظرفیت‌های قانون بودجه که طی دو روز آینده نهایی می‌شود بهترین استفاده برای توسعه اقتصاد استان را داشته باشند.
۰
plusresetminus
مسئولان از ظرفیت‌های قانون بودجه برای توسعه مازندران استفاده کنند/یک ریال به لایحه بودجه دولت اضافه نشد
به گزارش بلاغ، علی بابایی در جلسه شورای اداری استان که با حضور استاندار، مدیران کل دستگاه های اجرایی، فرمانداران و اصحاب رسانه در سالن شماره یک استانداری برگزار شد اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ سال امیدوارنه برای ملت ایران پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه بودجه سال آینده واقع‌بینانه بسته شده است، تصریح کرد: یک ریال به لایحه دولت اضافه نشده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسئولان استان از ظرفیت های قانون بودجه که طی دو روز آینده نهایی می شود بهترین استفاده برای توسعه اقتصاد استان را داشته باشند

این مسئول با اعلام اینکه استفاده از مولدسازی در اولویت استان قرار گیرد، ادامه داد: مسئولان پیگیر برکات سفر رئیس جمهوری به مازندران باشند تا تمام بودجه ها محقق شود.

بابایی برنامه هفتم را فرصت بسیار مهمی برای توسعه استان عنوان کرد و گفت: خدمت صادقانه در اولویت مسئولان قرار گیرد چراکه دشمن به دنبال تفرقه بین مردم و مسئولان است.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به عدم دخالت نمایندگان در انتصابات گفت: مقام معظم رهبری بارها درباره انتصابات تذکر دادند و در قانون اساسی هم به موضوع تفکیک قوا تاکید شده است و هر کدام از قوا وظیفه مربوط به خود را دارند؛ مبنای دخالت یا عدم دخالت باید با اظهارنظر استاندار به عنوان نماینده عالی دولت باشد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه تمام رسانه ها نگاه مثبت به استان دارند و به استان کمک می‌کنند، تصریح کرد: در سال آینده بهترین تصمیمات برای مردم گرفته می‌شود.

حسن خیریان پور معاون اقتصادی استاندار مازندران نیز با اظهار اینکه بیش از دو هزار میلیارد تومان تسهیلات بند الف در استان تخصیص یافته است، گفت: ۸۵۵ میلیارد تومان سرمایه درگردش در قالب مردمی سازی یارانه‌های نهاده‌های دام و طیور و شیلات در استان پرداخت شد.

وی با اظهار اینکه ۶۹۳ میلیارد تومان در قالب بسته رونق تولید به استان اختصاص یافته است، گفت: ۱۱۸ میلیارد تومان برای توسعه مکانیزاسیون در استان تخصیص داده شده است.

خیریان پور با بیان اینکه شش طرح سرمایه گذاری خارجی در مرکز خدمات سرمایه گذاری با ۴۰ میلیون دلار اعتبار ثبت شده است، گفت: در هفت همایش سرمایه گذاری در استان هزار و ۱۹۳ فرصت سرمایه گذاری در استان با سرمایه ۹ هزار و ۵۹۳ میلیون یورو شناسایی شده است.

امید محبی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران نیز با اشاره به برپایی ۱۳ جلسه شورای اداری در استان تعداد مصوبات این جلسات را ۱۳۹ مصوبه بیان کرد و گفت: ۱۰ مقام ارشد کشور در جلسات شورای اداری استان شرکت کردند.

وی ابلاغ ۵۸ سیاستگذاری و مصوبه به فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی، برپایی ۱۹۸ جلسه شورای اداری شهرستان‌ها با هزار و ۱۶۵ مصوبه از جمله اقدامات بوده است، گفت: از ۱۷۰ عضو شورای اداری ۱۳۲ عضو شامل مدیران و فرمانداران در تمامی جلسات حضور داشته‌اند.

محبی تصریح کرد: تسهیل صدور مجوزها، ایجاد نظام اداری سالم، افزایش بهره وری در سازمان‌ها و اجرا و تحقق کامل مصوبات سفر استانی دولت از مهمترین برنامه‌ها است.

وی یادآور شد: به طور کلی شاخص‌های مربوط به سال جاری و آینده در زمینه توسعه تغییر کرده است و در زمینه حمایت از نخبگان، طرح اشتغال هزار نخبه در سال اجرایی شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷