تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۴۶۹۰۹۰
‌معاون فرهنگی کمیته امداد کشور گفت: ۱۵ هزار و ۶۵ دانش‌آموز در کشور باید مشاور داشته باشند تا بتوانند ضمن تقویت مهارت‌ها، قدرت تصمیم‌گیری خود را تقویت کنند.
۰
plusresetminus
۱۵ هزار دانش‌آموز در کشور باید مشاور داشته باشند
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام علی جعفری ‌معاون فرهنگی کمیته امداد کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران، حمایت از جوانان محروم‌ را ضروری دانست و با بیان اینکه مددکاران کمیته امداد هم‌خوانی سنی با نوجوانان زیرپوشش این نهاد ندارند، اظهار کرد: 300 هزار دانش‌آموز در کشور مربی تلفنی دارند و در این زمینه در استان‌ها قرارگاه های ویژه تبیینی مشاوره‌ای در قالب کلینیک‌های گفتمانی شکل می‌گیرد.

وی به برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی در ‌مدارس دخترانه برخی شهرهای کشور ‌اشاره کرد و با تاکید بر ایجاد گفتمان برای اقناع‌سازی ‌دانش‌آموزان کم‌بضاعت افزود: نمایشگاه مهمی در بازتاب شبهه‌زدایی در فضای برای نوجوانان و جوانان در مدارس دولتی برپا می‌شود و ‌تلاش خواهد شد تا وجوهات پنهان حاصل از دسیسه‌های دشمنان انقلاب اسلامی بازگو شود.

‌جعفری با بیان اینکه آسیب‌خورده‌ها که افکار خودکشی دارند از میان جوانان و نوجوانان زیرپوشش کمیته امداد شناسایی می‌شوند، تصریح کرد: با ایجاد کلینیک‌های تخصصی روحانیون به عنوان کنش‌گران اصلی در مراکز روانشناسی برای مشاوره مذهبی به‌کارگیری خواهند شد و امیدواریم 100 کلینیک نشان‌دار ‌در مازندران راه‌اندازی شود.

‌معاون فرهنگی کمیته امداد کشور ایجاد گفتمان خدمت برای راه‌اندازی کسب و کار و ارائه خدمت به مددجویان برای گفتگوی روانشناختی را از مهم‌ترین برنامه‌ها دانست و با بیان اینکه 235 نخبه مددجو در مازندران داریم بر شناسایی دقیق و بیشتر نخبگان علمی، فرهنگی، ورزشی و..‌. تاکید کرد.

به گفته معاون فرهنگی کمیته امداد کشور، 15 هزار و 65 دانش‌آموز در کشور باید مشاور داشته باشند تا بتوانند ضمن تقویت مهارت‌ها، قدرت تصمیم‌گیری خود را تقویت کنند.

وی ادامه داد: 1500 دانش‌آموز‌ زیر پوشش کمیته امداد کشور در دوره دبستان در معرض ترک تحصیل‌اند که با پیگیری لازم مددکاری در این زمینه انجام می‌شود و  اقدامات اساسی بازدارنده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴