تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۵
کد مطلب : ۴۶۹۰۸۷
رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه شورای عالی کار بهترین تصمیم را برای دستمزد کارگران می‌گیریم.
۰
plusresetminus
بهترین تصمیم را برای دستمزد کارگران می‌گیریم
به گزارش بلاغ، علی بابائی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری و عضو ناظر مجلس در شورای عالی حقوق و دستمزد در در گفت و گو با خبرنگار اما اظهار کرد: در جلسه شورای عالی کار بر اساس شاخص‌های قانونی ماده ۴۱ قانون کار از جمله بحث تعیین سبد معیشت خانوارها، بهترین تصمیم را برای دستمزد کارگران می‌گیریم.

رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برخی عنوان می‌کنند افزایش حقوق کارگران موجب تورم و اخراج کارگران می‌شود، افزود : این نظر غیرکارشناسی و نظر طرفداران سرمایه دارها و لیبرال ها است و با تفکر لیبرالی نمی‌توان کشور را به عدالت اجتماعی نزدیک کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم، تاکید کرد: توقع ما از وزیر محترم و انقلابی کار این است که با نگاه عدالت اجتماعی طوری مدیریت کنند که کارگران شادابترین افراد در سال ۱۴۰۲ باشند.

وی تصریح کرد: ما امیدواریم در سال 1402 شاهد تثبیت اقتصادی در کشور باشیم و در سایه همدلی مجلس و دولت بتوانیم دغدغه‌های مردم را در مورد تکانه‌های مالی، نوسانات بازار و گران شدن کالاهای اساسی را رفع کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: نکته اساسی در مورد نحوه تعیین حقوق و دستمزد کارگران که باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد، این است که اگر بخواهیم همچون سال 1401 یا براساس اعداد و ارقام مطرح شده در جلسات حقوق این قشر را تعیین کنیم قطعا کفایت سفره کارگران را نخواهد کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: از دولت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و گروه سه جانبه‌گرایی شورای عالی کار انتظار داریم با نگاه کارشناسی تا نیل به مطلوب کارگران تلاش وافری داشته باشند و واقعیت‌های جامعه را در نظر بگیرند که تصمیمات اتخاذ شده به تامین رفاه این قشر زحمتکش منتهی شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
جمالی مستمری بگیر تامین اجتماعی
نظر عضو ناظر مجلس در شورای عالی کار خیر خواهانه و مثبت است امیدواریم بتوانند وزیر و سایر اعضای دولت و کارفرمایی را متقاعد به تصمیم صحیح و قانونی نمایند
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴