کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس جهاد کشاورزی مازندران خبر داد:

اعلام قیمت سیب و پرتقال در مازندران/مشکل تامین و توزیع گوشت و مرغ نداریم

24 اسفند 1401 ساعت 18:09

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: پرتقال با قیمت ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان و سیب به قیمت ۲۸ هزار تومان در مراکز تعیین شده تنظیم بازار استان عرضه می‌شود.


به گزارش بلاغ، حسن عنایتی درباره بررسی وضعیت بازار شب عید در مازندران در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ماه‌ها قبل اقدام به برنامه‌ریزی برای اتخاذ تمهیدات لازم در جهت تامین و توزیع کالاهای اساسی شهروندان مازندرانی و مسافران نوروزی کردیم.

وی ادامه داد: پرتقال ۱۶ استان و برنج تمام کشور را از تولیدات این استان تامین کردیم.

عنایتی ادامه داد: ذخیره‌سازی میوه شب عید در استان انجام و ۵۱ مرکز عرضه در سراسر استان دایر شد و شهروندان می‌توانند سیب و پرتقال تنظیم بازار را از این مراکز تامین کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: پرتقال با قیمت ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان و سیب به قیمت ۲۸ هزار تومان در مراکز تعیین شده تنظیم بازار استان عرضه می‌شود.

این مسؤول اضافه کرد: نظارت‌ها در بازار باید افزایش پیدا کند و قیمت‌ها بر روی کالا درج شود و در معرض دید شهروندان قرار گیرد تا کنترل و نظارت به درستی انجام شود.

وی ادامه داد: در سطح هر شهرستان و مکان‌های پرتردد توزیع میوه‌های تنظیم بازار انجام خواهد شد.  

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد: ۲ هزار تن پرتقال در چند روز اخیر به میادین میوه و تره بار پایتخت ارسال و پرتقال استان تهران از مازندران تامین خواهد شد.

عنایتی گفت: امروز ۱۱۵ تن مرغ و گوشت منجمد در استان توزیع کردیم و مشکلی در تامین و توزیع نداریم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 469072

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/469072/اعلام-قیمت-سیب-پرتقال-مازندران-مشکل-تامین-توزیع-گوشت-مرغ-نداریم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com