تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۴۶۹۰۷۰
عضو شورای عالی کار با بیان اینکه سبد معیشت کارگران فردا تعیین می شود، گفت: روز جمعه جلسه شورای عالی کار برگزار می‌شود و به احتمال زیاد رقم نهایی برای افزایش دستمزد کارگران اعلام خواهد شد.
۱
plusresetminus
سبد معیشت فردا نهایی می‌شود/ احتمال تعیین مزد کارگران؛ روز جمعه
به گزارش بلاغ، محمدرضا تاجیک در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد زمان تعیین سبد معیشت کارگران، اظهار کرد: هفته گذشته دولت در مورد سبد معیشت به جمع بندی رسید این هفته نیز عدد ۱۲ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۵۰۰ تومان برای سبد معیشت از سوی کارفرمایان و دولت اعلام شد اما گروه کارگری شورای عالی کار این عدد را قبول نداشته و بنابراین فردا جلسه در مورد تعیین سبد معیشت برگزار می‌شود و عدد نهایی اعلام خواهد شد.

عضو کارگری شورای عالی کار افزود: تاکید نمایندگان کارگران بر تعیین حقوق بر اساس تورم و سبد معیشت است حتی سال گذشته که بالای ۵۰ درصد حقوق کارگران افزایش یافت اما باز هم شاهد عقب ماندگی دستمزد بودیم.

وی ادامه داد: تورم بالای ۴۰ درصد است بنابراین نمی‌توان افزایش حقوق را با درصدهای پایینی بست.

تاجیک در مورد اینکه آیا حقوق بالای ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت، گفت: با توجه به شرایط موجود و نرخ تورم باید حقوق و دستمزد به اندازه کافی افزایش یابد.

عضو کارگری شورای عالی کار تصریح کرد: روز جمعه ساعت ۹ صبح جلسه شورای عالی کار برگزار می‌شود به احتمال بسیار زیاد رقم نهایی برای افزایش دستمزد کارگران اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴