کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول فرهنگی اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر:

ویژه‌برنامه تحویل سال نو در اردوگاه شهید بلباسی برگزار می‌شود

24 اسفند 1401 ساعت 11:32

مسئول فرهنگی اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر از اجرای ویژه برنامه تحویل سال نو در این اردوگاه خبر داد.


به گزارش بلاغ، علیرضا گیلانی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه از بهمن ماه که اعزام به ارد‌های راهیان نور ویژه زائرین مازندرانی آغاز شده تاکنون برنامه‌های متعدد فرهنگی دینی با حضور زائرین شهدا در حسینیه شهید مدافع حرم حاج رحیم کابلی برگزار شده، گفت: دشمن برای فریب نسل نو و دور کردن دانش آموزان از ارزش‌های دینی و انقلابی تلاش میکند و حضور دانش آموزان در اردو‌های راهیان نور روحیه استکبارستیزی و درس ایثار و مقاومت را در اذهان این قشر نهادینه می‌کند.

مسئول فرهنگي اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر به اجرای برنامه های فرهنگی در اردوگاه هم پرداخت و با اشاره به اینکه نماز‌های جماعت با حضور زائرین شهدا در اردوگاه شهید بلباسی برپامی شود، افزود: برپایی ایستگاه‌های صلواتی نیز برای پذیرایی از زائرین مناطق عملیاتی جنوب موردتوجه بوده است.

گیلانی در ادامه بااشاره به اینکه تعدادی از خادمین شهدا به یاد رزمندگان دوران دفاع مقدس که خاک پوتین‌های همسنگران خود را پاک می‌کردند برنامه ایستگاه واکس صلواتی را در این اردوگاه راه اندازی کردند، گفت: جشن ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان نیز در این اردوگاه برگزار شده است.

وی به اقبال زائرین شهدا از جشن ولادت امام زمان (عج) در اردوگاه شهید بلباسی اشاره کرد و یادآورشد: مناجات شعبانیه نیز هر شب با حضور زائرین قرائت می‌شود.

گیلانی  از برنامه  سال تحویل و شب سال تحویل در حیاط اردوگاه شهید بلباسی به صورت ویژه هم خبر داد و اضافه کرد:هدف از اجرای برنامه‌ها در این اردوگاه، دغدغه کار فرهنگی و رسانه‌ای و شناخت معرفت بیشتر به خادمین و زائرین و شناسندن شهدای شاخص استان در اردوگاه است.

مسئول فرهنگي اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر با بیان اینکه جهاد تبیین نیز توسط راویان در این اردو‌ها مورد توجه است، گفت: حضور خادمین شهدای دانش آموز از ویژگی‌های شاخص اردو‌های راهیان نور امسال می‌باشد.

گیلانی با بیان اینکه مداح و راوی نیز به همت کمیته فرهنگی این اردگاه برای همراهی با کاروان‌های راهیان نور اعزام می‌شوند، افزود: خادمین دانش آموز در کنار دیگر خادمین شهدا تجربه‌های ناب و خاص کسب کردند که می‌توانند این تجربه‌ها را به همکلاسی‌های خود انتقال دهند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 469067

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/469067/ویژه-برنامه-تحویل-سال-نو-اردوگاه-شهید-بلباسی-برگزار-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com