معاون عمرانی استاندار مازندران خبر داد:

پیش‌بینی افزایش ۳۰ درصدی سفرهای نوروزی به مازندران

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
کد مطلب : ۴۶۹۰۴۸
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: پیش‌بینی می‌شود سفرهای نوروزی به مازندران امسال ۳۰ درصد افزایش داشته باشد.
۰
plusresetminus
پیش‌بینی افزایش ۳۰ درصدی سفرهای نوروزی به مازندران
به گزارش بلاغ، رضا علیخانی در ادامه سفر به شهرستان‌های غرب مازندران برای بررسی وضعیت ساماندهی و پاکسازی معابر، سواحل و رودخانه های استان، امروز با بیان اینکه نظام حاکمیتی و حکمرانی شهرها باید آماده استقبال از مسافران نوروزی باشند، اظهار کرد: مدیران شهرها تلاش کنند تا بالاترین ایمنی رفاه و آسایش سفر برای مسافران نوروزی رقم بخورد.

وی از پیش بینی افزایش ۳۰ درصدی سفر به مازندران در ایام نوروز خبر داد و افزود: در بازدیدهای اخیر مشاهده گردید که آمادگی خوبی در شهرهای استان ایجاد شده است و تلاش شود تا کاستی های موجود رفع شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران مسافرخیز بودن مازندران را نیازمند بازدید و سرکشی از شهرستانها دانست و یادآورشد: بنا داریم وضعیت همه شهرهای استان بازدید و ارزیابی شود.

علیخانی با اشاره به اینکه از محورهای مواصلاتی استان جهت بررسی وضعیت ایمنی و سهولت سفر نیز بازدید خواهد شد، تصریح کرد: در کنار شهرداران، دستگاه‌های امدادی، خدماتی، پلیس راه و راهور فراجا نیز در حال تلاش برای ایجاد شرایط مطمئن سفر برای ههم میهنان هستند.

وی از شهرداران خواست تا به نصب المان در ورودی و سطح شهرها اهتمام جدی داشته باشند و خاطرنشان کرد: المان ایجاد شده با فرهنگ شهری همخوانی داشته باشد و همچنین به دلیل هم زمانی نوروز امسال با ماه مبارک رمضان، هردو دیده شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران نظافت، تمیزی و سلامت شهر را ۵۰ درصد کار شهرداران در این ایام اعلام و تصریح کرد: شهرهایی که دارای رودخانه و دریا هستند، زیباسازی و پاکسازی رودخانه و سواحل را انجام بدهند .

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴