تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۰
کد مطلب : ۴۶۹۰۳۳
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: شهرهای استان برای استقبال از مسافران نوروزی در حال آماده شدن هستند.
۰
plusresetminus
آمادگی شهرهای مازندران برای استقبال از مسافران نوروزی
به گزارش بلاغ، رضا علیخانی در بازدید از شهرهای غرب مازندران برای بررسی وضعیت آمادگی استقبال از مسافران نوروزی و مناسب سازی معابر استان، در جمع مدیران شهرستان‌های در حال بازدید با بیان اینکه توجه به سیما و منظر شهرها مهم است، اظهار کرد: از جمله کارهایی که این ایام باید انجام شود، گل آرایی، رنگ آمیزی و به ویژه نظافت سطح شهر است.

وی با اشاره به اینکه شهرداران به ترافیک درون شهری در ایام سفر توجه داشته باشند، افزود: برای مدیریت جریان ترافیکی نیاز به ایجاد مسیرهای جایگزین مناطق پرترافیک است تا تردد برای شهروندان و مسافران آسان شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران از شهرداران خواست تا با بکارگیری از اراضی بیکار سطح شهر پارکینگ شهری ایجاد کنند و یادآورشد: برای اسکان مسافران نوروزی نیز شهرداران همت ویژه داشته باشند و مهم‌ترین بخش استقبال از مسافران، اسکان هم‌میهنان است.

علیخانی با بیان اينکه بحران خبر نمی‌کند و مسئولین شهری به ویژه شهرداران برای وضعیت بحرانی احتمالی آماده باشند، تصریح کرد: ادوات، تجهیزات، ماشین آلات و نفرات شهرداری ها برای این ایام در آمادگی کامل به سر ببرند.

وی نصب المان نوروزی و شهری به عنوان نماد هر شهر را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: باتوجه به هم زمانی نوروز با ماه مبارک رمضان، شهرداران از طرح المان درهم آمیخته سنتی و مذهبی بهره ببرند.

معاون عمرانی استاندار مازندران از ایجاد بازارچه سنتی فروش صنایع دستی، سوغات و محصولات کشاورزی در سطح شهرهای استان خبر داد و گفت: روزهای آتی از شهرهای مرکزی و شرقی مازندران نیز بازدید می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴