کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام شهدا|شهیدی که خودش را سرباز امام زمان(عج) می‌دانست

23 اسفند 1401 ساعت 0:03

شهید علی عابدینی پوشیدن لباس پاسداری را خیلی دوست داشت و همیشه خودش را سرباز امام زمان(عج) می‌دانست.


به گزارش بلاغ، شهید علی عابدینی در سحرگاه 25 مرداد 67 هجری شمسی در خانواده‌ای مذهبی و متدین در روستای فرم از توابع بخش مرکزی شهرستان فریدونکنار استان مازندران دیده به جهان گشود.

از دوران کودکی و نوجوانی در مسجد و مراسمات مذهبی حضور داشت و از اعضای فعال بسیج محل بود. سال 1385 طی فراخوان استخدام سپاه پاسداران عضو این نیرو شد. پوشیدن لباس پاسداری را خیلی دوست داشت و همیشه خودش را سرباز امام زمان(عج) می‌دانست. بعد از ازدواج، در محله همسرش در بابلسر سکونت پیدا کرد. او از بچه‌های تکاور یگان صابرین لشکر 25 کربلا بود. در رسته اطلاعات و عملیات تخصص‌های ویژه‌ای داشت. این شهید بزرگوار در زمینه تاکتیک و تکنیک نظامی بسیار سرآمد و صاحب سبک بود. شهید عابدینی شاگرد اول دانشگاه خود در مقطع لیسانس بود.

او به همراه 12 تن از همرزمان مازندرانی‌اش در  17 اردیبهشت ماه 1395 در کربلای خان طومان به شهادت رسید. در پی نقض آتش‌بس توسط عوامل تکفیری در اطراف حلب سوریه و حملات وحشیانه آنها به شهرک خان‌طومان، 13 مدافع حرم مازندرانی در درگیری با تروریست‌ها به شهادت رسیدند و 21 نفر نیز در این درگیری مجروح و جانباز شدند.

پیکر مطهر شهید عابدینی به همراه چند تن از همرزمانش در منطقه ماند و حالا پس از گذشت چهار سال از شهادتش، طی عملیات تفحص پیدا شده و به کشور بازگشته است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 469031

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/469031/پیام-شهدا-شهیدی-خودش-سرباز-امام-زمان-عج-می-دانست

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com