کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست اداره‌کل دامپزشکی مازندران عنوان کرد:

تشدید نظارت بهداشتی با ۲ هزار و ۴۳۸ اکیپ دامپزشکی

22 اسفند 1401 ساعت 22:48

سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران از اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروزی و ماه مبارک رمضان با ۲ هزار و ۴۳۸ اکیپ خبر داد.


به گزارش بلاغ، حمزه آقاپور کاظمی، سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران از برگزاری کمیته استانی طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان در دامپزشکی استان خبر داد.

آقاپور کاظمی ادامه داد: در طرح تشدید نوروزی و ماه مبارک رمضان برحسب دستورالعمل سازمان دامپزشکی کشور و با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان این طرح از تاریخ 13/12/1401 لغایت 05/02/1402 در دو نوبت و کاری از ساعات 8 الی 14 و 14 الی 20 برگزار می‌شود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در این طرح 106 اکیپ استانی و 2331 اکیپ شهرستانی در اجرای این طرح شرکت می کنند که در این بین 1113 اکیپ به صورت  ثابت و 1325 اکیپ به صورت سیار آماده خدمت به مردم عزیز استان هستند.

سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران با اشاره به اینکه سلامتی مردم و تامین غذای سالم از خطوط قرمز و وظیفه اصلی سازمانی ماست تاکید کرد: در اجرای بازرسین اداره کل و شهرستانی با دقت نظر و حساسیت بالا کار خود را انجام می دهند و با کوچکترین اقدام خلافی که مغایر با قانون و دستورالعمل های سازمانی باشد برخورد خواهند کرد.

 وی تصریح کرد: در این طرح باید کلیه مراکز، تولید، نگهداری و توزیع فراورده‌های خام دامی سردخانه‌های مربوطه، کشتارگاه‌های دام و طیور، رستوران‌ها هتل‌ها مجتمع‌های تفریحی داخل شهری و بین‌راهی آلاچیق داران و کلیه مراکزی که به‌نوعی با فرآورده‌های خام دامی خدمات به مسافرین نوروزی می‌دهند و خودروهای ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی مورد بازرسی مشترک قرار گیرند.

سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران به اجرای دقیق ضوابط قرنطینه‌ای و بهداشتی کنترل بیماری به‌ویژه بیماری تب برفکی sat2 و سایر بیماری‌های مخاطره‌آمیز در این ایام تأکید کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 469020

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/469020/تشدید-نظارت-بهداشتی-۲-هزار-۴۳۸-اکیپ-دامپزشکی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com