تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
کد مطلب : ۴۶۹۰۱۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت: بازار عرضه و تقاضا در استان مازندران در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز در آرامش و کالاها به میزان کافی در فروشگاه‌ها موجود است. ‎
۰
plusresetminus
فعالیت ۲۷۹ نانوایی کشیک نوروزی در مازندران/کمبود گوشت مرغ در بازار شایعه است
به گزارش بلاغ، حسن خیریانپور در گفتگو با خبرنگاران با عنوان اینکه کمبود گوشت مرغ باتوجه به تمهیدات اندیشیده شده و ذخیره کافی این قلم غذایی در استان به هیچ عنوان وجود ندارد، خاطر نشان کرد: قیمت یک کیلو گوشت مرغ منجمد در بازار استان ۴۳ هزار تومان برای مصرف کننده بوده و فروش این قلم غذایی بیشتر از نرخ مصوب تخلف است.

این مسئول با بیان این که، کمبود گوشت مرغ در بازار استان شایعه است، گفت: اما در عوامل توزیع این قلم غذایی به فروشگاه ها با مشکلاتی مواجه بودیم که سازمان جهاد کشاورزی برای افزایش نیروی انسانی در این حوزه تلاش خواهد کرد.

معاون عمرانی استاندار مازندران، اضافه کرد: عرضه گوشت مرغ و دیگر اقلام ویژه تنظیم بازار در شهرستان ها تنها معطوف به چهار تا پنج فروشگاه نباشد و حتی در فروشگاه های روستایی و بین راهی هم این اقلام غذایی توزیع شود.

خیریانپور ادامه داد: باتوجه به حضور میلیونی گردشگر به مازندران باید پیش بینی ها در تامین اقلام اساسی باجدیت در دستور کار قرار گیرد و فرمانداران در صورت کمبود احتمالی اقلام اساسی با قید فوریت با نامه نگاری مراتب را به استانداری اطلاع دهند.

وی گفت: همچنین در بحث عرضه میوه، آجیل، شیرینی، گوشت قرمز و ماهی باید نظارت ها افزایش یابد و تمامی اقلام اساسی براساس نرخ مصوب تنظیم بازار در فروشگاه به دست مصرف کننده برسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران، افزود: ۲۷۹ نانوایی کشیک نوروزی در استان فعالیت خواهند داشت و خبازان باید از صبح تا ساعت ۲۳ هر شب در ایام نوروز به شهروندان خدمات دهند.

خیریانپور گفت: افزایش تقاضا برای خرید کالای اساسی نباید منجر به گران‌فروشی شود و بازرسان باجدیت نظارت بر بازار اقلام اساسی را دنبال خواهند کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷