تاریخ انتشارجمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۴۶۹۰۰۱
۰
plusresetminus
چرا تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک را به تعمیرکار مجاز بسپاریم؟
به گزارش بلاغ، تعمیرکار مجاز را می توان یکی از بهترین مراکز خدماتی و تعمیر لوازم خانگی در تهران معرفی کرد، برند جنرال الکتریک از معروف ترین برند های لوازم خانگی است که به تولید با کیفیت ترین لوازم از جمله ساید بای ساید، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی... می پردازد.
در صورتی که شما از لوازم خانگی جنرال الکتریک استفاده می کنید و دستگاه تان دچار ایراد و خرابی شده است، تعمیر آن ها را به تکنسین های مجرب تعمیرکار مجاز بسپارید، در این مقاله برای تان توضیح می دهیم که چرا باید تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک را به تعمیرکار مجاز بسپاریم.

تعمیرکار مجاز

تعمیرکار مجاز موسسه ای معتبر است که دارای مجوزهای رسمی از اتحادیه تعمیرکاران بوده و به ارائه خدمات تخصصی در زمینه نصب، نگهداری، سرویس و تعمیر لوازم خانگی به صورت 24 ساعته در مناطق 22 گانه تهران می پردازد.
 

چرا تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک را به تعمیرکار مجاز بسپاریم؟

همکاری با تکنسین های متخصص و ماهر
تیم تعمیرکاران و تکنسین های فعال در موسسه خدماتی تعمیرکار مجاز افراد متخصص و مجربی هستند که آموزش های لازم را فرا گرفته اند، این تعمیرکاران به صورت دوره ای در جلسات آموزشی تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک شرکت می کنند تا با جدید ترین متدهای تعمیراتی روز دنیا نیز آشنا شوند.
مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان
امکان تماس با شماره های درج شده در صفحه و مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان موسسه تعمیرکار مجاز وجود دارد، شما می توانید مشکل دستگاه تان را عنوان کنید تا کارشناس شما را برای تعمیر دستگاه توسط خودتان راهنمایی کنند.
در صورتی که رفع مشکل و تعمیر لوازم خانگی توسط مشتریان امکان پذیر نباشد، می توانید از این مجموعه درخواست تکنسین بدهید.
سرعت بالا در اعزام به جهت داشتن شعب متعدد
با توجه به این موضوع که تعمیرکار مجاز دارای شعبات متعددی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران است، تکنسین ها در کوتاه ترین زمان ممکن جهت ارائه خدماتی همچون نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی به محل اعزام می شوند.

تعمیر لوازم خاگی جنرال الکتریک در محل و منزل

از آن جایی که لوازم خانگی همچون ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی و... بزرگ و سنگین وزن هستند حمل و نقل شان به تعمیرگاه کار سخت و بیهوده ای است، از این جهت تکنسین های تعمیرکار مجاز به تعمیر این وسایل در منزل و محل می پردازند.
با حضور تکنسین ها در منزل و تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک در هزینه ها و زمان تان صرفه جویی شده و می توانید به صورت کامل بر عملکرد تکنسین ها نظارت داشته باشید.

تعمیر قطعات معیوب و تعویض آن ها
تعمیر قطعات معیوب لوازم خانگی جنرال الکتریک اصلی ترین اولویت تکنسین های این مرکز است، در صورتی که تعمیر قطعات معیوب لوازم خانگی جنرال الکتریک امکان پذیر نباشد تکنسین با رضایت مشتری اقدام به تعویض قطعات این لوازم می کنند.
استفاده از قطعات اصل و اورجینال در تعمیرات
در صورتی که وسیله ای به قطعات جدید نیاز داشته باشد تکنسین به تأمین قطعه می پردازند، قطعاتی که توسط تکنسین های مرکز تعمیرکار مجاز تهیه می شوند محصولات اصل و اورجینالی هستند که دارای 12 ماه گارانتی نیز می باشند.
امکان تهیه قطعات لوازم خانگی توسط مشتریان وجود دارد با این حال قطعاتی که توسط مشتریان خریداری می شود گارانتی نخواهند شد.
گارانتی 12 ماهه بودن تعمیرات
کلیه خدماتی که توسط تکنسین های تعمیرکار مجاز در محل و منزل انجام می شود دارای گارانتی 12 ماهه می باشد که به صورت ضمانت نامه کتبی پس از اتمام کار تقدیم مشتریان گرامی شود.
با این ضمانت نامه کتبی، در صورت بروز مشکلات مجدد برای دستگاه تان تا 1 سال تکنسین موظف به رفع مشکل دستگاه به صورت کاملاً رایگان می باشد.
دریافت هزینه ها طبق نرخ اتحادیه
اگرچه عوامل مختلفی نظیر نوع وسیله، شدت خرابی و .... در قیمت و هزینه تعمیرات آن بستگی دارد اما هزینه کلیه خدمات و تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک در موسسه تعمیرکار مجاز کاملاً مقرون ب صرفه و مطابق با نرخ اتحادیه می باشد.

تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک

در صورتی که یخچال فریزر جنرال الکتریک تان دچار ایراد و خرابی شده است لازم است که از تکنسین متخصص برای تعمیر آن کمک بگیرید، تکنسین های موسسه تعمیرکار مجاز تنها با یک تلفن به محل تان اعزام شده و پس از بررسی و عیب یابی، یخچال فریزرتان را با استفاده از جدید ترین ابزار و تجهیزات تعمیر می کنند.
سرویس یخچال در دوره های مشخص و تعمیر آن در زمان مناسب به بهبود یخچال تان کمک کرده و موجب افزایش طول عمر یخچال تان می شود، این کار از بروز آسیب های جدی وعمیق در دستگاه تان جلوگیری می کند. تکنسین های تعمیرکار مجاز در سریع ترین زمان ممکن به محل اعزام شده و به تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک شما می پردازند.

عیب یابی لوازم خانگی جنرال الکتریک

عیب یابی لوازم خانگی یکی از مهم ترین مراحل در تعمیرات لوازم خانگی شناخته می شود، در صورتی که لوازم خانگی تان توسط فردی متخصص و حرفه ای عیب یابی شود، مشکل در کوتاه ترین زمان ممکن بر طرف شده و از آسیب های عمیق و جدی در لوازم تان جلوگیری می شود.

سرویس لوازم خانگی جنرال الکتریک

سرویس لوازم خانگی از جمله خدمات تخصصی و حرفه ای است که لازم است توسط سرویس کاران مجرب و حرفه ای انجام شود، سرویس هر وسیله در زمان صحیح خودش موجب بهبود عملکرد آن وسیله و افزایش طول عمرش می شود.
از این جهت توصیه می شود سرویس های دوره ای لوازم خانگی تان را فراموش نکرده و به تکنسین های متخصص تعمیرکار مجاز بسپارید.
 

تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک

ساید بای ساید جنرال الکتریک از پر استفاده ترین لوازم خانگی است، امروزه قطعات اصل و اورجینال ساید جنرال الکتریک کمیاب شده اند، از این جهت توصیه می شود در صورتی که ساید بای ساید جنرال الکتریک دچار ایراد و اختلال شده است تعمیر ساید جنرال الکتریک را به تکنسین های تعمیرکار مجاز بسپارید.

تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک را تکنسین های متخصص و آموزش دیده تعمیرکار مجاز بسپارید، چرا که تکنسین های فعال در این مجموعه تجربه و تخصص کافی داشته و در کوتاه ترین زمان ممکن به محل و منزل اعزام شده و به ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی در زمینه می پردازند.

تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک

در صورتی که از ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک استفاده می کنید و عملکرد دستگاه تان به هر دلیلی دچار اختلال شده بدون هیچ گونه نگرانی با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و درخواست تکنسین بدهید.
تکنسین های فعال در مجموعه تعمیرکار مجاز در خدمت شما هستند که خدمات تعمیرات انواع مدل های ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک را به بهترین شکل انجام دهند.
منبع مقاله : tamirkaremojaz.com

انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴