تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۴۶۸۹۹۷
۰
plusresetminus
چرا تعمیر کولرگازی جنرال و ال جی و سامسونگ را به دکتر آچار بسپاریم
به گزارش بلاغ، کولر گازی از وسایلی است که تحمل گرمای تابستان شهر تهران را برای ساکنین آن تا حد قابل توجهی تسهیل می کند و وجود ایراد و عیب در این وسیله می تواند تبدیل به امری بسیار آزار دهنده شود، لازم به ذکر است عیب یابی و رفع عیب کولرهای گازی امری تخصصی است که باید توسط اشخاص ماهر صورت پذیرد.
سه برند جنرال، ال جی و سامسونگ از برندهایی هستند که کولر گازی آن ها به دلیل کیفیت بالای خود در بسیاری از منازل ایرانی نیز وجود دارند، در صورت بروز هر گونه مشکل در کولر گازی سامسونگ، ال جی و یا جنرال خود می توانید از طریق تماس با شماره های درج شده در سایت دکتر آچار با این مجموعه تماسی برقرار کرده و مشکل لوازم خانگی خود و برند آن را اعلام کنید تا کارشناسان مرکز، تکنسین ماهر و متخصص در انجام تعمیرات آن دستگاه را به منزلتان اعزام کنند.
به یاد داشته باشید در مناطق بسیار گرم، اینکه در ابتدای آغاز به کار کولر گازی، باد گرم تولید شود طبیعی است و امر غیر طبیعی این است که پس از گذشت ده دقیقه همچنان کولر باد گرم تولید کند، در این صورت کولر را خاموش کنید و برای عیب یابی آن اقدام کنید تا به سایر بخش های کولر فشاری اضافی وارد نشود.
 

تعمیر کولر گازی جنرال در محل

از مشهورترین کولرهای گازی، برند جنرال آن می باشد، این دستگاه که از چین وارد می شود، قیمت مناسب و کیفیت مطلوبی دارد که دلیل محبوبیتش نیز همین است، با این وجود محبوبیت آن، دلیلی بر خراب نشدنش نیست و امکان بروز ایرادات در این کولر که در مدل های ایستاده، پرتابل و دیواری تولید می شود، وجود دارد.
در زمان بروز هر گونه مشکل در کولرگازی جنرال خود می توانید با مجموعه دکتر آچار تماس بگیرید تا تکنسینی مجرب همراه با وسایل به روز خود در منزل شما حاضر شود و به طور تخصصی به عیب یابی، بررسی و رفع عیب کولرگازی شما بپردازد.
با بهره بردن از تعمیرات کولر گازی جنرال در منزل می توانید از مزیت های زیر برخوردار شوید:
  • عدم نیاز به حمل دستگاه به نزد تعمیرکار
    صرفه جویی در هزینه ها خصوصاً عدم نیاز به پرداخت هزینه های حمل ونقل
    امکان تحویل دستگاه پس از تست از صحت عملکرد
    به وجود آمدن امکان نظارت بر عملکرد تکنسین انجام دهنده تعمیرات کولر گازی جنرال

تعمیر کولر گازی جنرال با گارانتی

کلیه خدمات ارائه شده توسط مرکز دکتر آچار به همراه ضمانت نامه کتبی 12 ماهه ارائه می شوند تا خیال مشتریان از بابت دریافت پشتیبانی هرگونه تعمیرات کولر گازی جنرال آسوده گردد.

تعمیر کولر گازی ال جی

از باکیفیت ترین و در عین حال زیباترین کولرهای گازی، برند ال جی آن می باشد، در این کولر گازی کره ای با وجود دوام خود بازهم احتمال به وجود آمدن خرابی وجود دارد، یکی از نکات مهم در جلوگیری از به وجود آمدن خرابی ها در کولرهای گازی سرویس منظم آن ها می باشد.
ممکن است به نظر برسد که تعمیرات کولرگازی انواع برندها همگی به یک نحو صورت می پذیرند اما این موضوع آنچنان هم حقیقت ندارد، در صورت تماس شما با دکتر آچار، تکنسینی متخصص در انجام تعمیرات کولر گازی ال جی، اختصاصاً به منزل شما مراجعه می کند و تعمیرات را به انجام می رساند.
لازم است اشاره کنیم که تمام تکنسین های مرکز دکتر آچار آموزش دیده اند و دارای مدارک لازم از آموزشگاه های فنی و حرفه ای می باشند و توانایی دارند تا با مهارت و تجربه خود، عیب یابی و تعمیرات را به نحو احسن به انجام برسانند.
 

تعمیر کولر گازی سامسونگ در محل

کولرگازی سامسونگ با عملکرد فوق العاده خود در سرمایش محیط و تهویه عالی از محبوب ترین کولرهای گازی به شمار می رود، در صورتی که در منزل یا محل کار خود از این کولر گازی استفاده می کنید و با مشکلی در آن مواجه شدید، می توانید با شماره تلفن 09124573404 و یا دیگر شماره های درج شده در سایت دکتر آچار تماس بگیرید تا تکنسینی مجهز و ماهر به محل اعزام شود.

تعمیر کولر گازی سامسونگ با ضمانت

با وجود عالی بودن عملکرد کولر گازی سامسونگ و جذابیت ظاهری نسبت به کور گازی جنرال، امکان مواجه شدن با ایرادات ذیل در کولر گازی سامسونگ وجود دارد:
  • خالی شدن گاز مبرد
    خاموش نشدن کولر گازی سامسونگ
    نشت آب از پنل داخلی
    ایجاد صدای شدید از کولر گازی سامسونگ
    پرتاب نکردن هوای خنک کولر گازی سامسونگ
    یخ زدن کولر گازی سامسونگ
برای حل تمامی مسائل ذکر شده و دیگر مشکلات احتمالی در کولر گازی سامسونگ خود می توانید از مهارت، تخصص و تجربه تکنسین های انجام دهنده تعمیرات کولر گازی سامسونگ دکتر آچار بهره ببرید.
نکته قابل توجه در شیوه ارائه خدمات دکتر آچار این است که تمامی خدمات با ارائه تضمین و گارانتی 12 ماهه ارائه می شوند، دیگر اینکه در طی انجام تعمیرات، در صورت لزوم و نیاز به تعویض قطعات می توانید از اصالت و اورجینال بودن قطعات اطمینان داشته باشید، استفاده کردن از قطعات اصل در امر تعویض امر مهمی است، چرا که استفاده از قطعات fake می تواند موجب آسیب رسیدن به سایر قطعات شود.

چرا تعمیرات کولر گازی جنرال و ال جی و سامسونگ را به دکتر آچار بسپاریم؟

تا به اینجا به برخی از ویژگی های ارائه خدمات دکتر آچار اشاره کردیم، این مجموعه خدمات خود را به شیوه زیر ارائه می کند.

تعمیرات کولر گازی ال جی، سامسونگ و جنرال با نرخ اتحادیه

از آنجایی که این مجموعه همواره قصد دارد تا رضایت مشتریان خود را به دست آورد، کلیه خدمات ارائه شده توسط این مرکز شامل عیب یابی، سرویس و رفع عیب با نره اتحادیه، کاملاً منصفانه و منطقی محاسبه می شوند.

ارائه خدمات تعمیرات کولر گازی ال جی، سامسونگ و جنرال در محل

ارائه خدمات تعمیر در محل امروزه از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد و منجر به صرفه جویی در هزینه ها و زمان مشتریان می شود.
 

تعمیرات کولر گازی ال جی، سامسونگ و جنرال توسط متخصصین

مرکز دکتر آچار مفتخر می باشد که با تکنسین های ماهر و متخصص به همکاری می پردازد، این مجموعه همواره تکنسین های خود را از فیلترهای زیادی عبور داده تا بتواند بهترین خدمات را مشتریانش ارائه کند، به یاد داشته باشید سپردن تعمیرات کولر گازی به اشخاص نابلد می تواند منجر به آسیب دیدن دستگاه و تحمیل هزینه های بی مورد شود.

تعمیر کولر گازی ال جی، سامسونگ و جنرال توسط شعب متعدد

دکتر آچار در سرتاسر تهران و کرج از شعبه های فراوانی برخوردار است که به این طریق می تواند با تماس شما در هر کجا که ساکن باشید، تکنسین های خود را به سرعت به محل اعزام کند.

تعمیر کولر گازی ال جی، سامسونگ و جنرال با سرعت بالا

تحمل کردن گرمای هوا در تابستان در اثر خرابی کولر گازی می تواند بسیار دشوار باشد، پس بسیار مهم است که با تماس شما، تکنسین ها بتوانند سریعاً خود را به منزلتان برسانند، این موضوع با تعدد شعب دکتر آچار کاملاً امکان پذیر می باشد، مورد مهم دیگر این است که تکنسین های دکتر آچار می توانند با مهارت خود، امر عیب یابی و تعمیرات را به سرعت به انجام برسانند.

تعمیرات لوازم خانگی مطمئن

اگر از کولرهای گازی سامسونگ، ال جی و یا جنرال استفاده می کنید و با مشکلاتی همچون کار نکردن، نشت آب، خاموش شدن و هر مورد دیگری مواجه شدید می توانید با تماس با دکتر آچار برای تعمیرات کولر گازی به شکل تخصصی، با گارانتی و نرخ اتحادیه اقدام نمایید.

انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما