معاون عمرانی استاندار مازندران اعلام کرد:

جبران کسری زمین نهضت ملی مسکن با بلندمرتبه سازی در مازندران

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
کد مطلب : ۴۶۸۹۹۱
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: کسری زمین نهضت ملی مسکن با بلندمرتبه‌سازی و بازآفرینی بافت فرسوده در استان قابل جبران است.
۰
plusresetminus
جبران کسری زمین نهضت ملی مسکن با بلندمرتبه سازی در مازندران
به گزارش بلاغ، رضا علیخانی در جلسه کمیسیون ماده ۵ که در اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا بلندمرتبه سازی در مازندران را جا بیاندازیم، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص جغرافیایی مازندران، استان با کمبود زمین برای ساخت مسکن مواجه است.

وی با اشاره به اینکه با بلند مرتبه سازی بخش اعظم مشکل کمبود زمین و ترافیک مازندران حل خواهد شد، افزد: برای نهضت ملی مسکن هم اکنون اندکی کسری زمین داریم که با بلند مرتبه سازی و بازآفرینی بافت‌های های فرسوده قابل جبران است.

معاون عمرانی استاندار مازندران از نشست و رایزنی با مقامات ملی برای تصویب طرح بلندمرتبه سازی در مازندران خبر داد و یادآورشد: تاکنون چندین نشست موثر در تهران برگزار شد و بحث کارشناسی خوبی انجام شد‌.

علیخانی با بیان اینکه نهضت ملی مسکن از منویات مقام عالی دولت است و در راستای تامین مسکن مورد نیاز کشور در دستور کار قرار  گرفته است؛ خاطرنشان کرد: مجموعه دستگاه‌های مازندران با مدیریت استاندار در پی تحقق اهداف دولت در بخش مسکن در استان هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴