تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۴۶۸۹۸۷
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مطالبات ما در سفر ریاست جمهوری معضل پسماند بود، که اعلام کردند در مدت ۶ ماه حل می‌کنیم اما اتفاقی نیفتاد.
۰
plusresetminus
تعهدات سفر ریاست جمهوری درباره معضل پسماند باید محقق شود
به گزارش بلاغ؛رضا حاجی پور در نشست خبری با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی این شهرستان با اشاره به مباحثی مبنی بر پسماند آمل گفت: پسماند آمل میراث سی ساله ای  است که در درون خود دو میلیون و سیصد هزار تن زباله در کاسه سد هراز دارد، زمانی که  این سد را کلنگ زدند  تعهد کردند که  جاده بالا دست ۱۱ کیلومتر احداث شود و مشکل پسماند این منطقه را حل کنند و این جز تعهدات وزارت نیرو است.

وی با بیان اینکه مازندران خدمات ملی می دهد، اما بودجه استانی می گیرد، عنوان کرد:  مازندران سه میلیون و سیصد هزار نفر جمعیت دارد و برنامه ریزی  ها براساس سه میلیون و سیصد هزار نفر است، در حالی که در اخر هفته به بیش از 7 میلیون نفر می رسد.

نماینده مردم آمل در مجلس اظهار کرد: یکی از مطالبات ما در سفر ریاست جمهوری معضل پسماند بود، که گفتند ظرف شش ماه حل می کنم اما اتفاقی نیفتاد.

وی به روند پسماند در این چند وقت اخیر اشاره کرد و یاداور شد: بحث جانمایی منال با مخالف برخی افراد روبه رو شد، پاساکش گزینه دیگری  بود که با رودخانه فاصله زیادی نداشت و ورودی شهرستان امل است و چند جای دیگر ، استان باید جانمایی را انجام دهد و به وزیر کشور معرفی کند،.

حاجی پور افزود: از دفتر مقام معظم رهبری برای بحث پسماند شمال کشور بودجه جداگانه در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید اینکه باید دانشگاهها را در حل مشکلات ورود دهیم، خاطرنشان کرد:  ما در هیچ حوزه ای موفق نخواهیم شد،در حوزه اقتصادی، صنعت، کشاورزی و... تا زمانی که دانشگاهیان ورود پیدا کنند و تنها راه برون رفت مشکل این است.

نماینده مردم آمل در مجلس گفت: ۱۷ استان ما قابلیت کشت برنج دارند، وجود مافیا و عدم حمایت وزارت کشاورزی ضاعقه ما را به سمت برنج خارجی بردند، با وجود اینکه تاکیدات همیشگی رهبری بر حمایت داخلی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴